5 kwietnia 2018

05/03/18


W końcu widać słońce na dworze ! Bardzo się cieszę, bo czuje ze to już wiosna i mam nadzieje ze zostanie na dłużej z nami ❤️ Uwielbiam ciepłe dni, długie spacery i to "przebudzenie" po zimie. To chyba moja ulubiona pora roku, ponieważ zaczyna się poprawiać pogoda, dni są cieplejsze i przede wszystkim dłuższe. Ten czas dla mnie jest tez bardzo ważny ze względu na to, ze sama czuje się lepiej i mam więcej energii ! Wraz z wiosna zawitał u mnie jeszcze większy zapał do pracy i motywacja ! Dużo tez myślałam nad moim zachowaniem, tym co robię i jak wyglądają moje relacje z innymi ludźmi -> czas na zmiany jest zawsze dobry ! Wiosna to piękny czas, kiedy wszyscy się budzą, wiec i ja obudziłam się i przepełniona energia ruszam do pracy nad sobą i wszystkim co mnie otacza 💕

 Kurtka - KLIK Torebka - KLIK

16 komentarzy:

  1. pięknie :D torebka superowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a nice post. I love on an island so we don’t have spring but I bet it’s a nice season. It’s always good to reflect ourselves for personal growth.These flowers are so nice. Have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też na wiosnę mam więcej energii i motywacji.
    Życzę Ci, aby motywacja nie minęła :)

    Zapraszam na bloga
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia! :D uwielbiam tulipany <3

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kurta ;) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam - nowy post o kosmetykach Buna 💚 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosenna sesja zdjęciowa ;) wreszcie pogoda do Nas wróciła ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor kurteczki właśnie taki wiosenny <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ramoneska! :)

    zarumienionaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor kurtki jest świetny. Musze koniecznie coś w tym kolorze upolować :)

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kurteczka! Widać, że poczułaś wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zmiany zawsze jest czas-oczywiście, że tak! ramoneska super :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Tulipany! Kocham tulipany. Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń