15 listopada 2017

15/11/2017

   "A co jest najśmieszniejsze w ludziach? Zawsze myślą na odwrót: spieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem. Tracą zdrowie by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze by odzyskać zdrowie. Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości ani przyszłości. Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli"
Krótki post z cytatem, nad którym warto troszkę dłużej pomyśleć. 
Bluzka - KLIK

8 komentarzy:

  1. Tak niestety wyglada życie wg systemu, gdyby ludzie mieli bardziej otwarta głowę, mieli by czas, pieniądze i zdrowie :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chciałbym być dorosła w sensie już prawie jestem ale chciałabym mieć 19 lat lub 20 do końca życia hehe <3 bo chciałabym mieć już prawko itp. ale nie ukrywam dzieckiem też chce być...jest taka wolność nic cię nie obchodzi heh .
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile się nie mylę cytat Paula Coelho <3
    Pochłonęłam kilka jego książek i muszę przyznać, że nie żałuję ani trochę. Wiele mądrych, życiowych myśli jak np. ta.
    Świetna bluzka i ciekawy blog. Będę zaglądała tutaj częściej.
    Pozdrawiam ciepło! :) - slowozapisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :)
    Odpowiedziałam na Twoje komentarze u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą bluzkę :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka jest cudowna <3
    https://only-maleficent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka naprawdę robi wrażenie. Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka bardzo ci pasuje i jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń