19 maja 2017

Freedom


   W końcu po wszystkim. Matura i cały stres związany z nią już za mną. Nawet nie wiecie jak się ciesze, że już mam wakacje i skończyłam liceum. Powiem szczerze,że matura wywarła na mnie większy stres niż się spodziewałam. Jednak teraz zdałam sobie sprawę, że to przecież nie jest koniec świata i na maturze życie człowieka się nie kończy. Faktem jest, że od niej zależy czy dostaniemy się na daną uczelnie i kierunek, jednak czy to jest najważniejsze ? Wynik maturalny można poprawić, a czas który straciliśmy na niepotrzebnym stresowaniu się niestety nie wróci. Jeśli za kilka lat będziecie zdawać maturę i egzaminy ustne to proszę Was, abyście zachowali spokój, bo stres i panika tylko pogarsza sytuacje. A przecież każdy, który choć raz przeczyta streszczenia lektur i rozwiąże kilka zadań z matmy zda i to dobrze. matura nie jest taka straszna, tylko nie popełniajcie mojego błędu i nie panikujcie 😊
    Ale teraz o przyjemniejszych rzeczach - w końcu mam już wakacje ! Dla tych, którzy jeszcze chodzą do szkoły - nie martwcie się , jeszcze tylko 1,5 miesiąca i poczujecie to samo co ja ! Plany na wakacje są, głównie to wspólne wyjazdy z chłopakiem, rodzina, rozwój osobisty w Oriflame (praca), odpoczynek i mam zamiar nadrobić czytanie książek. Oczywiście, będę tu częściej, bo nie ukrywajmy trochę zaniedbałam ostatnio bloga, ale postaram się dość regularnie pisać.

Bluzka - KLIK Spodnie - KLIK Zegarek - KLIK

8 komentarzy:

  1. Ja dopiero idę do technikum i do matury mam bardzo dużo czasu, a i tak nawet teraz wewnętrznie czuję niepokój, że kiedyś będę musiała ją zdać :) Zazdroszczę, że masz ją już za sobą. Ja w tym roku miałam testy gimnazjalne i też nie zabrakło stresu, niestety :(
    A na zdjęciach bardzo podoba mi się zegarek.
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja maturkę mam za dwa lata i racja, nie warto się stresować. Aczkolwiek ciekawe, czy będę o tym pamiętać hahah :D

    http://rilseee.blogspot.com/2017/05/praktyka-oporu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice casual look!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że masz już wakacje ja jeszcze jak napisałaś 1,5 miesiąca i koniec <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wakacji :<
    studenci cierpią na PŁ do 7 lipca :<
    fajne fotki ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    Masz śliczne oczy :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja. Zgadzam się z tym, że ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mógłbyś być bardziej uroczy? Dzięki za inspirację!
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń