23 kwietnia 2018

23/04/18


  XXI wiek - czas internetu, ludzie zabiegani. Jak często zapominamy zapytać naszych bliskich: Jak minął dzień? Czy wszystko jest dobrze? Czy tez odwiedzić babcie, ciocie? Jak często mówisz NIE swoim rodzicom gdy chcą spędzić z tobą czas, bo znajomi czekają? Zdaje sobie sprawę z tego, ze niektórzy myślą ze są młodzi, nieśmiertelni i maja prawo do zabawy nieprzejmujące się niczym ani nikim. Ale przecież nikt nie zabrania ci się bawić i szaleć ! Ja tez uwielbiam chodzić na imprezy, spędzać czas ze znajomymi, robić ogniska. Chodzi o kilka zdań, odwiedziny na herbatkę u babci czy pomoc przy obiedzie mamie (nie z przymusu, ale na przykład z chęci nauki jakiegoś rodzinnego przepisu). Kilka chwil spędzonych TAK PO PROSTU - bez przymusu czy powodu. Pamiętaj o tym ze nikt nie żyje wiecznie i później może być już za późno...






Swetr - Rosegal  Torebka - Oriflame  Bluzka - Sinsay  Spodnie - Missgiuded

19 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite zdjęcia:) super wyglądasz w okularach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz! :) I uśmiech jest- to najważniejsze! :)

    Zapraszam do siebie. :)
    Malinowa Kaloria

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzka ;-) A kolor Tobie pasuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne oprawki do okularów :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, co u Ciebie słychać? :) Będą kolejne posty? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje okulary. Gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę mieć ten sweter! Szukam takiego ciucha już od zeszłej jesieni i dalej nie udało mi się kupić idealnego swetra na jesienne wieczory. Zawsze najciężej mi się szuka właśnie basiców, a szałowe rzeczy jakoś łatwiej mi wpadają w rękę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwiebiam okulary! Twoje oprawki są genialne, cieszę się, że w końcu okulary przestały być obciachem tylko weszły do mega trendów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się twoje okulary i bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie casualowe zestawy, kojarzy mi się już ze zbliżającą jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że piszesz o takich ważnych rzeczach, żeby się zatrzymać, pomyśleć - to jest bardzo zaniedbane w naszych czasach. Twoje posty zazwyczaj są bardzo mądre, gratuluję podejścia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainspirowałam się Twoją stylizacją i kupiłam bardzo podobny kardigan, idealne dopełnienie stylizacji na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesienny klimat już nastąpił, szkoda że od razu jest tak okropnie zimno, brakuje pory przejściowej.

    OdpowiedzUsuń