3 sierpnia 2017

Swimwear Wishlist - Sammydress & Gamiss


Słonko ostatnio jest dla nas bardzo hojne i upalne dni stały się wręcz uciążliwe dla mnie, ale jest na nie sposób. Wyjazd nad wodę - jezioro, morze. Wakacje to czas odpoczynku i wiele osób również na zagranicznych wyjazdach czerpią radość z nadmorskich miejscowości. Dlatego też dziś przygotowałam wishlist ze strojami kąpielowymi ze stron Gamiss i Sammydress, które mają mnóstwo przecudownych stroi, aż trudno było wybrać te najlepsze.

BIKINI 


    
    Sammydress                                      Gamiss

Przecudowne i bardzo kobiece wzornictwo i kroje mnie po prostu urzekły !

TANKINI

    
 Gamiss                                     Gamiss

Idealny stój dla osób, które nie lubią stroi jednoczęściowych, ale chcą zakryć brzuszek. 

ONE PIECE SWIMSUIT


    
Sammydress                              Gamiss

Śliczne stroje jednoczęściowe (typu hiszpanka) są moim hitem !


Który strój jest twoim ulubieńcem ?

8 komentarzy:

  1. ostatnio jestem zauroczona tankini :3 to pierwsze, najlepsze! ♥
    wszystkie linki poklikane, trochę tego było :P
    pozdrawiam ♥
    wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę ;)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stroje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne stroje! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne stroje <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te Chińskie stroje ! Świetne są :* Poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne te stroje ;)
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram