9 sierpnia 2017

Summer Wishlist - Zaful & Rosegal



   Dziś znów mam dla as wishlist, ale tym razem z ubraniami z Zaful i Rosegal. Asortyment tych sklepów jest bardzo duży i każdy z nas znajdzie w nich coś dla siebie. Ja postanowiłam dać wam kilka propozycji które mi się bardzo podobają i są idealne na wakacje.

T-shirty


 KLIK

   
KLIK                                                        KLIK

Komplety



   
KLIK                                                              KLIK
Sukienki

 

   
KLIK                                                               KLIK


4 komentarze:

  1. Nice wishlist:)
    Please can you follow me back:)
    egoistkacosmetics.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pudrowa sukienka cudna <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

Instagram