30 lipca 2017

Pierwsze wrażenie


   To właśnie ono sprawia, że ludzie myślą o danej osobie jako fajnej lub nie fajnej. Jest ono bardzo ważne w naszym życiu, ponieważ to od niego zależy wiele relacji, które nawiązaliśmy z ludźmi lub nawiążemy. Przykład samej rozmowy kwalifikacyjnej - jeśli nasze pierwsze wrażenie będzie złe to pomimo dobrego CV mamy raczej marne szanse na dostanie tej pracy, ponieważ osoba, która lepiej wypadnie będzie o krok wyżej. Często o tym zapominamy, ale tak naprawdę nie wiemy kto w przyszłości będzie nam bliski a kto nie. Być może Pan, którego codziennie mijasz czekając na autobus do szkoły w przyszłości będzie twoim szefem, albo Pani która obsługuje ciebie w sklepie będzie twoją teściową. Oczywiście dla wielu z Was mogą to być głupie przykłady, ale taka jest prawda. Pierwsze wrażenie jakie wywrzemy na danej osobie jest bardzo ważne, ponieważ bardzo ciężko jest je zmienić. Pewnie sami się o tym nie raz przekonaliście. Dlatego warto być uprzejmym i pamiętać o uśmiechu, który potrafi być najlepszym makijażem i może pomóc tak po prostu innej osobie. A przede wszystkim pamiętajmy o kulturze osobistej, która tak często w tych czasach jest zapomniana. 

Sukienka - Rosegal Okulary - Zaful

13 komentarzy:

  1. Fakt! Pierwsze wrażenie to chwila która najbardziej decyduje. Dobra postawa ciała i życzliwy uśmiech załatwiają 50% ''pierwszego wrażenia''
    Świetne okulary :) super wyglądasz

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  2. Zgadzam się z Tobą w 100%. Pamiętam jak rok temu, na biwaku z moją klasą opowiadaliśmy o tym, co o sobie myśleliśmy. O dziwo większość zmieniła zdanie po kilku miesiącach.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i spódnica i okulary ;)
    poklikane kochana ;)
    Zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/grzeczna-biaa-bluzeczka-oraz-krotka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze staram się zrobić zawsze na kimś pierwsze dobre wrażenie od tego tak na prawdę wiele zależy w poznaniu człowieka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz!: )
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ważne żeby chęć dobrego wrażenia nie przeważała nad byciem sobą :) fajna sukienka, szkoda że nie pokazałaś trochę więcej ;)

    zapraszam też do siebie http://skyler-blu.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ! Zgadzam się , chodziło mi o to aby nie udawać ale spróbować być miłym dla innym, bo czasem jest tak zę jesteśmy nieuprzejmi dla osob które nam nic nie zrobiły.

      Usuń
  7. Ślicznie ci w tej sukience!
    Zgadzam się z tobą w 100 procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najważniejsze to, aby nie zapominać w tym wszystkim być sobą ;) pięknie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze wrażenie zawsze musi być jak najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście masz racje, pierwsze wrażenie robi swoje
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze jestem miła nawet jak mam gorszy dzień. Chyba że mi ktoś popadnie. Nie oceniam ludzi powierzchownie, a co do przypadków to się zgadzam. Mam klientkę z którą zawsze dużo rozmawiam i zupełnym przypadkiem okazało się że to ciocia mojej drugiej połowy. A wszystko wyszło na jaw na weselu jego kuzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, pierwsze wrażenie dużo robi
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram