27 lipca 2017

Kosmetyczny haul



    Dziś przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi, które ostatnio wpadły w moje ręce. Będą to zarówno produkty pielęgnacyjne jak i coś do makijażu. Myślę, że na blogu jest za mało postów o urodzie i kosmetykach, więc mam zamiar to w najbliższym czasie zmienić, a wy możecie mi napisać w komentarzach co byście chcieli przeczytać i jaki temat was by interesował 😗
Maseczki z Ziaji
   Zacznę od maseczek z Ziaji, ponieważ ostatnio zaczęłam testować wiele wygładzających maseczek do twarzy i akurat trafiłam na te widoczne na zdjęciu. Pierwsza to peelingująca, żelowa maseczka do każdego typu skory. Po nałożeniu ma faktycznie małe drobinki, ale są one bardzo przyjemne. Po użyciu tej maseczki skóra jest nawilżona i widocznie wygładzona. Druga maseczka jest emulsją nawilżającą, która również ma za zadanie wygładzić naszą skórę oraz ukoić ją, co w moim przypadku jest bardzo potrzebne, ponieważ mam bardzo wrażliwą cerę. Obydwie maseczki spełniły swoje zadania i mają przepiękny zapach.
Paleta Cieni Makeup Revolution
   Kolej na cudowną paletę 18 cieni do powiek - Makeup Revolution Salvation Palette. Polowałam od dawna na jakąś paletkę tej marki i w końcu mam! Piękne połączenie 12 cieni perłowych z 6 cieniami matowym w odcieniach brązów, beżów i grafitów. Są to kolory idealne dla każdej z nas, ponieważ są naturalne i można nimi wykonać makijaż dzienny i wieczorowy. Świetne połączenie! Cienie mają dobrą pigmentacje i fajnie się nimi pracuję na powiece. Jestem mile zaskoczona tą paletką 💕
Tender Care Oriflame
Najbardziej popularny produkt marki Oriflame, czyli Tender Care. Kremik uniwersalny z dodatkiem jagód ma przepiękny zapach, ale przede wszystkim jest świetnym balsamem do ust i to mój ulubieniec w tej kwestii. Super nawilża i co najważniejsze utrzymuje poziom nawilżenia na długi czas.
Maseczki BlackHead Pilaten
Bardzo znana maseczka, której recenzje można znaleźć na Youtubie oraz na różnych blogach. Widziałam wiele pozytywnych opinii na jej temat i stwierdziłam, że spróbuje. Chociaż mam wrażliwą skórę, a ta maseczka nie nadaje się do niej, ponieważ może podrażniać to jednak spróbowałam na samą strefę T. Maseczka fajnie oczyszcza, złuszcza naskórek i matowi skórę. Szczerze, to efekt był taki jaki się spodziewałam i nie zaskoczyła mnie ta maseczka aż tak bardzo, ale samo działanie na plus, na pewno kupię ją jeszcze. Maseczki są też dostępne na chińskich stronach - Zaful, Gamiss, Sammydress, Rosegal !
Brązujące mleczko do ciała Ziaja
Słońce w tym roku to rzadkość i ciężko jest się opalić (przynajmniej w mojej okolicy). Dlatego też trzeba znaleźć inny sposób i oto mój! Brązujący balsam z Ziaji dobrze się sprawdza, jednak trzeba go bardzo dobrze i przede wszystkim równomiernie rozprowadzić po skórze, żeby nie porobić sobie mało estetycznych plam (jak ja przy pierwszym użyciu 😄). Opalenizna wygląda naturalnie, a sam produkt ma przepiękny migdałowy zapach !

A jakie produkty trafiły ostatnio do twojej kosmetyczni ? 
Używałaś kiedyś tych produktów ? 

25 komentarzy:

  1. Ogólnie cenię sobie markę Ziaja, ale balsamu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj wpadła do mojej kosmetyczki szminka do gradientowania ust. :) Paletka jest śliczna, ale chyba wolałabym jakieś bardziej szalone kolory. ;)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Ziaję. Tania a dobra firma. Maseczki są ciekawe. Świetne produkty, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja jagody Acai, będziesz zadowolona ;)
    Ja mam serum i krem i są moimi ulubieńcami ;) Myślę, że nawet po próbce będziesz chciała kupić całą serię ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/wishlista-z-nowosciami-zaful-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paletka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pisałam kilka dni temu o tej samej paletce na moim blogu,zgadzam się z Twoją opinią w 100%, jest mega. ;)


    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paletka z Makeup Revolution, kiedyś przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego kosmetyku ;) Te z Ziai mi się nie sprawdzają, ale jestem ciekawa tych maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kilka naprawde fajnych rzeczy! :)
    pozdrawiam, http://makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O tym mleczku brązującym słyszałam już wiele pozytywnych opinii. Koniecznie muszę wypróbować! :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedys mialm ten sam balsamik do ust :) goraco go polecam :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogormną chęcią!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post my dear! And if I can tell, this blog design is beautiful! I followed you because I'm already in love with this blog! I would loove to have you on my blog! ♥

    https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam paletki Revolution! Ta też wygląda cudnie :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio testowałam czarną maseczkę Pilaten. Może faktycznie nie ma jakiegoś wielkiego efektu WOW ale pewnie jeszcze nie raz jej użyję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że i ty lubisz Ziaje jestem ciekawa maseczki z jagody acai mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kremik z Orfilame. Mam wszystkie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przedstawiłaś tu wszystkie kosmetyki, które chciałabym używać/lub zastanawiam się nad ich kupnem. Cenię sobie markę Ziaja, jest idealna do mojej skory, bo tak jak Ty, mam wrażliwą i suchą. Zaciekawiły mnie te maseczki, sama aktualnie korzystam z Bielendy, więc może czas na zmianę ;)
    I tę czarną maseczkę, hit internetu, także chciałam przetestować, ale obawiam się mocnego podrażnienia skóry :/
    A paletka do cieni Revolution jest genialna!
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty! :*
    https://stylowka4u.blogspot.com/2017/07/42-living-on-island-travelling-all.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna ta paleta cieni Makeup Revolution ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa czarnej maseczki Pilaten, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie recenzję kosmetyczne :)
    Ten balsamik do ust z oriflame jest świetny,też go mam tylko ten złoty w wersji miodowej.
    Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram