4 marca 2017

Haul




Ostatnio wpadły w moje ręce nowości. Nazbierało się ich aż tyle, że stwierdziłam, że je Wam pokaże. Część rzeczy pochodzi z sklepów internetowych, a części jest dostępna w sklepach stacjonarnych. Jest to drugi haul na moim blogu , wiec mama nadzieję, że Wam się spodoba !

Ubrania

Pierwszą rzeczą jest przecudowny purpurowy płaszczyk, w którym się zakochałam gdy tylko go zobaczyłam. Jest dobrze wykonany z przyjaznego materiału. Dodaje kobiecości i takiej słodyczy każdej stylizacji. Jest idealny na zbliżającą się wiosnę i cieplejsze dni. Już niedługo zobaczycie stylizacje z nim w roli głównej na blogu.

Uwielbiam bluzki, które są zwiewne i bardzo wygodne. Do takich należy ta z Tally Weijl. Jest cudowna, a wiązanie z przodu nadaje jej stylu. Wystarczą zwykle spodnie, ta bluzka i luźna stylizacja gotowa,



Za oknem jeszcze chłodno, jednak ja już teraz pomyślałam o letnich wyjazdach nad wodą. Dlatego też, zamówiłam sobie prześliczny strój kąpielowy z Zaful, który urzekł mnie od razu. Bardzo podoba mi się krój i kolorystyka.

Kolejnymi rzeczami są męskie czarne spodnie dresowe i biały T-shirt. Lubię takie zestawienie u chłopców, dlatego też zamówiłam te ubrania dla mojego chłopaka. Obydwie rzeczy są z dobrych materiałów. Muszę Wam się przyznać do tego, że jak zobaczyłam tą bluzkę to mu ją zabrałam 😁

KLIK KLIK

Kosmetyki

Pierwszą nowością w mojej kosmetyczce jest podkład z Oriflame. Jest to moje odkrycie ostatnich dni. Ma matowe wykończenie i świetnie kryje moje niedoskonałości i zaczerwienienia. Jak dla mnie MUST HAVE, nie rozstaje się w nim.
Wodę perfumowaną  My Destiny również pokochałam od razu. Orzeźwiający zapach, który dodaje pewności siebie w każdej sytuacji. W składnie ma turmalin, który jest luksusowym minerałem, a każda buteleczka ma swój indywidualny znak w kolorze turmalinu, który jest stworzony za pomocą zjawiska iniekcji.
Ostatnio bardzo pożądane są maseczki z węglem aktywnym, więc i w mojej kosmetyczce znalazło się dla niej miejsce. Wybrałam maseczkę od Bielendy, bo już kiedyś używałam innych produktów tej marki i były w porządku. Maseczka jak najbardziej oczyszcza i nadaje takiej gładkości skórze.



Biżuteria

Dodatki dodają uroku każdej stylizacji. Kilka dni temu wzbogaciłam się o kilka takich drobiazgów. 
Pierwszy z nich to cudowny bordowy choker. Jest idealny, ponieważ pasuje do wielu outfitów. Następnie posrebrzany łańcuszek z wykresem rytmu serca, który jest bardzo delikatny. Oraz dwa pierścionki. Wszystkie te dodatki są świetne i uzupełniają stylizacje. 




Przy okazji zapraszam wszystkich do obejrzenia sklepu Zaful, Rosegal oraz Sammydress - fajny asortyment w super cenie !

1 komentarz:

Instagram