5 marca 2017

Everything & Nothing



 Często myślimy "a jakoś to będzie", "jeszcze tyle czasu". Gdy nagle przychodzi ten moment i mamy panikę w oczach - "Co ? To już ?". I ja właśnie tak mam. Nie mogę uwierzyć w to, że matura już za niecałe dwa miesiące. Trochę wpadam w panikę, jednak mam świadomość,że wynik niekoniecznie zależy od mojej wiedzy. Czasem wystarczy trafić na zły temat lub się zestresować i nie pójdzie mi tak jak powinno. Dlatego staram się dobrze przygotować i nie martwić na zapas. Wiosna za oknem już widoczna i bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ uwielbiam tą porę roku. Wszystko się budzi do życia na nowo. Dziś pokaże Wam mój codzienny outfit, który pasuje zarówno na chłodniejsze dni, jak i na te ciepłe. Do czarnych spodni , dobrałam zwykłą białą bluzkę z Sammydress (którą ukradłam chłopakowi) oraz moją ukochaną bomberkę i choker z Zaful. Uwielbiam takie połączenia. Proste,bardzo wygodne i pasują praktycznie dla każdego.





Bluzka - KLIK Kurtka - KLIK Choker - KLIK

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bomberka :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na maturce <3 Czekam na 100% wyniki hhhaha
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te sytuacje :/
    Ślicznie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne zdjęcia!!


    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz do mnie:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Sportowy, wiosenny outfit. Podoba mi się :) a Ty marsz! do nauki, a nie sesje odwalasz :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń

Instagram