9 lutego 2017

Prom 2017

Jak wiecie jestem w klasie maturalnej, która jest po woli nie do wytrzymania z powodu nauki. Ale wiąże się z nią coś wyjątkowego - studniówka. Bal, który każdy maturzysta bardzo wyczekuje (przynajmniej ja). Przygotowania trwały bardzo długo, ponieważ w dniu studniówki zmieniłam kolor włosów, ponieważ mam teraz zrobione sombre. Bałam się trochę efektu, ale wyszło bardzo dobrze i jestem zadowolona. Sukienkę wybrałam w kolorze granatowym, rozkloszowaną z dekoltem. Ogółem zabawa była udana, pomimo choroby mojej i mojego chłopaka. Czułam się jak gwiazda, bo wszędzie robili nam zdjęcia. Bardzo fajnie wspominam ten wieczór i mam nadzieje, że podwiązka przyniesie mi szczęście na maturze.


1 komentarz:

  1. Pięknie wszyscy wyglądaliście *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram