19 lutego 2017

Angel By The Wings


Jedna z niewielu piosenek, która wywołuje ciarki na mojej skórze i jednocześnie poczucie, że mogę wszystko. Sia jest jedną z tych piosenkarek, która moim zdaniem wnosi coś do życia osób, którzy słuchają jej utworów. Jej teksty naprawdę chwytają za serce lub co lepsze skłaniają do przemyślenia pewnych rzeczy.
Często w naszym życiu są sytuacje, w których czujemy się bezsilni,samotni i bezradni. Nie widzimy racjonalnego wyjścia. To normalne, jednak musimy pamiętać, że jesteśmy silni ! Damy radę, bo możemy wszystko !  

"You can, you can Do anything, anything

 You can, do anything"  
W końcu po każdej burzy wychodzi słońce, trzeba łapać anioła za skrzydła i lecieć w górę. Zawsze jest wyjście, wszystko co złe w ostateczności wyjdzie nam na dobre. Musimy tylko wytrzymać, dążyć do wyznaczonych celów mimo przeciwności i nie odwracać głowy tylko iść do przodu. Pamiętajcie, że jeśli będziecie silni - a tacy musicie być w dzisiejszych czasach - to wszystko przetrwacie, do wszystkiego dojdziecie i w końcu nadejdą lepsze dni !

"Look up, call to the sky, oh Look up, and don’t ask why Just take an angel by the wings."
 "Old so, your wounds they showI know, you have never felt so alone But hold on, head up, be strong"

Zdjęcia wykonała Dorota (Dorey), z którą się spotkałam ostatnio. Mega pozytywna dziewczyna, która pokaząła mi jak powinno się używać aparatu,by wyszły dobre zdjęcia. Dziękuję 💖💖💖





 Torba - Zaful I Puszek - Rosegal I Choker - Gamiss

7 komentarzy:

  1. Ser wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, a choker bardzo przyciągnął moją uwagę, jeszcze takiego nie widziałam :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia i boski choker zakochałam się od pierwszego wejrzenia w nim :)
    https://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wyglądasz ;)

    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram