29 stycznia 2017

Queen I Gamiss

 

  Życie sprawia nam wiele niespodzianek. Czasem są dla nas dobre i wprowadzają szczęście, jednak często są też złe , które budzą smutek. Ale czy my nie mamy na to wpływu ? Wśród młodzieży często jest trend na myślenie co będzie jutro , ale czy zastanawialiście się nad tym co będziecie robić za kilka lat ? I czy to będzie sprawiało Wam przyjemność ? Może to te czas, aby pomyśleć o swojej przyszłości ? Ja właśnie zastanawiałam się nad tym długo i postanowiłam na dwie bardzo ważne sprawy. Jednak nie zdradzam jakie 😃 Jeśli wszystko się uda to na pewno się dowiecie. A ja jestem pewna, że się uda ! Bo jeśli wierzycie w to i co najważniejsze działacie to wszystko jest w zasięgu waszych rąk, trzeba się tylko trochę napracować. Wiem, że nie będzie łatwo i dużo rzeczy sprawi trudności, jednak dla efektu końcowego - WARTO ! Dlatego bierzcie życie w swoje ręce, pomyślcie jak widzicie siebie za kilka, kilkanaście lat i sprawcie, aby było tak jak chcecie. Bądźcie królową swojego życia 💕


Bluzka - Gamiss / Choker - Gamiss

5 komentarzy:

  1. Mnie przyszłość przeraża. Zwłaszcza, że został mi tylko rok nauki. Teraz dopiero zacznie się prawdziwe życie. Często rozmyślałam, jak to będzie, ale kiedy już mnie to czeka coraz mniej chętnie spoglądam w przyszłośc :D
    A serduszkowy choker bardzo ciekawe urozmaicenie ubioru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszulka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Świetne rzeczy sobie wybrałaś kochana :) Koszulka mega! A choker jeszcze lepszy ^^ Buziak :*

    OdpowiedzUsuń

Instagram