21 stycznia 2017

Pomadka K lips od Lovely – hit czy kit?


   W ubiegłym roku w świecie kosmetycznym szał zrobiły matowe pomadki. Mi ten trend bardzo przypadł do gustu, zwłaszcza jeśli chodzi o odcienie nude i brudnego różu. Ostatnio do moich kosmetyków dołączyła matowa pomadka firmy Lovely - K lips. Wiele osób uważa ja za tania podróbkę pomadek od Kylie Jenner, jednak ja mam trochę odmienne zdanie. Nikt nie zaprzeczy ze bardzo widoczne jest podobieństwo między tymi produktami - matowe pomadki, konturówka i pomadka w zestawie , nazwa. Ale ja nie n nazwałabym tego podróbka ale wzorowaniem się. Osobiście uważam ze podróbka jest wtedy gdy mamy ten sam produkt , wyglądający prawie identycznie oraz producent uważający go za oryginalny i sprzedający go jako prawdziwy. Co do wzorowania się to nie mam nic przeciwko temu. Lovely jest przykładem na to ze za bardzo fajna cenę można kupić produkt dobry jakościowo. Podoba mi się to ze zamiast wydawać ponad 100 zł mogę kupić pomadkę za 20 zł, która jest świetna, bo taka właśnie jest ta pomadka. Kolory nude z matowym wykończeniem na ustach to hit ostatnich miesięcy. Choć nie podążam zbytnio za tym co modne to mat u mnie króluje w makijażu.
Wracając do głównego bohatera postu to uważam ze jest to bardzo dobry produkt. Pomadka bardzo fajnie się nakłada za pomocą aplikatora a dołączona do niej konturówka dopełnia Kolor. Po nałożeniu płynnej pomadki zasycha ona w ciągu 30 sekund i możemy zobaczyć fajny efekt. Co do trwałości to u mnie się trzyma około 3-4 godziny bez żadnej poprawki , potem zaczyna trochę schodzić, jednak w ciągu dnia możemy ja poprawić i będzie pięknie wyglądała na ustach. Konsystencja jest bardzo przyjemna a sama pomadka delikatna, przez co nie wyczuwalna na ustach. Gama kolorystyczna jest niestety ograniczona bo mamy tylko 5 odcieni, na mam kolor o nazwie Lovely lips i jestem bardzo z niego zadowolona. Mam nadzieję ze niedługo w moich rękach pojawia się inne odcienie tej pomadki. Uważam, że za ta cenę jest to produkt godny polecenia i szczerze to sama się zdziwiłam jakością. A wy ? Wypróbowałyście już te pomadki ?


3 komentarze:

  1. będę musiała wypróbować :) Pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zakupiłam dany produkt i jestem oczarowana 😊😊 zapraszsm http://kobiecysekretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram