2 stycznia 2017

Cele, a nie postanowienia


 Pierwsze dni nowego roku. Nie wiem do końca czy się ciesze, bo czuję że poprzedni rok był tylko rozgrzewką do tego co się wydarzy w 2017, który będzie o wiele intensywniejszy. Wiem, ze ten rok to rok zmian, zarówno we mnie jak i w otoczeniu. Czeka mnie matura, studia i ciężka praca w rozwijaniu się. Ale też wiem, że się nie boję i stoję gotowa na każde wyzwanie, które ten rok mi przyniesie. Rok 2016 był dobrym rokiem. Wiele się wydarzyło - zarówno zaplanowanych i spontanicznych sytuacji. Były chwile gorsze i złe, ale zawsze każdy dzień był dla mnie nowym doświadczeniem. W tym roku zrobiłam sobie taką moją mapę marzeń. Taką samą jak rok temu tylko z innymi celami. Niech Was nie zmyli napis - to są moje cele. Wiele osób mówi - W tym roku zrobię.... ! W tym roku będę...! W tym roku osiągnę.... ! W tym roku zacznę...! Ale to tylko słowa, o których zapominamy po kilki dniach. Dlatego warto spisać, rozrysować swoje cele na kartce i położyć ją w widocznym dla nas miejscu, abyśmy codziennie wstając z łózka wiedzieli po co wstajemy i do czego dążymy. Rok temu na warsztatach Oriflame kazano mi zrobić taką mapę pierwszy raz. Wtedy jakoś w to zbytnio nie wierzyłam, ale zrobiła. Zrobiłam i przykleiłam na szafę, do której zaglądam codziennie. Od tego momentu widziałam ją i pamiętałam o moich celach jakie sobie wyznaczyłam. I co ? I zrobiłam wszystko to co chciałam ! Przynajmniej w połowie, dla przykładu jednym celem było schudnięcie do wakacji (symbol - strój kąpielowy) i utrzymanie tego. Schudłam, ale po wakacjach przytyłam, haha. Również wymarzyłam sobie zmianę fryzury - ombre. Nie zrobiłam tego w 2016 roku tak dosłownie, ale jestem umówiona na wizytę 10 stycznia u fryzjera. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że ta kartka pomogła mi to wszystko osiągnąć. W tym roku postawiłam sobie jeszcze wyższe cele i mam nadzieję, ze ta kartka codziennie będzie mnie motywowała, abym w 2018 roku powiedziała sobie - Brawo ! Zrobiłaś to !





14 komentarzy:

  1. Ja sobie zrobiłam listę celów na 2017 rok i mam zamiar wszystkie osiągnąć! Brzmi to dziecinnie, ale ja w siebie wierzę i nie zamierzam tego zmienić!
    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie brzmi to dziecinnie :D Moja mapa marzeń też może wiele osób śmieszyć, ale ja wiem, że to sposób na mój sukces i tak samo jak ty wierzę w siebie ! :D
      Trzymam kciuki za twoje cele <3

      Usuń
  2. Ja właśnie taki 'intensywny' rok mam za sobą: matura, studia, inne środowisko. Nie masz się czym martwić. Maturę na pewno zdasz, podejmiesz jakieś fajne studia i wszystko będzie cacy :D

    Wszystkiego dobrego w nowym roku.
    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog-> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam w planach maturę :D Co do studiów-zobaczymy. Natomiast chcę skończyć to cholerne prawko, bo już cierpliwości do niego nie mam. A na egzaminie praktycznym byłam dopiero 1 raz i łuk ulany xD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie dopracowane są Twoje posty! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do siebie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zrobiłam sobie listę celów i postanowień . Życzę aby wszystko co sobie założyłaś się spełniło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, chętnie będę tu częściej zaglądać, chciałabym Ci też polecić pościel młodzieżowa Tu Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie ciekawy pomysł z taką kartką! Może sama taką zrobię :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł i rzeczywiście, gdy coś widzimy bardziej dążymy do tego niżeli tylko byłoby to w naszych myślach. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy sposób :) Na pewno pomocny gdy widzi się to wszystko ciągle,daje to motywację :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ci to cudownie wyszło, aż sama sobie tak jeszcze dziś ozdobię! Bardzo fajna notka, obserwuję, masz świetnego bloga ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  11. Moszi słuchaj, ja wiem, że to wszystko się spełni i wierzę w Ciebie całym serduszkiem <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram