29 grudnia 2016

Zimowy Outfit

Pomimo tego, że zimy nie widać to ją czuć dość mocno. Jest chłodno, a do tego Orkan Barbara 😊 nie daje nam spokoju. Osobiście nie przepadam nad zimą, jednak w okresie świąt  trochę brakowało mi śniegu. Jednak nie martwmy się. Myślę, że do czasu Świąt Wielkanocnych biały puch do nas zawita 😆 Ja zawsze wyciągam coś pozytywnego, dlatego też zima niesie ze sobą dużo dobrego. Między innymi cieplutkie kurtki, szaliki, sweterki i gorące herbatki. Cała moja stylizacja jest poświęcona właśnie na takie chłodne dni i stworzona dzięki rzeczom od Dresslily, Gamiss, Zaful oraz Sammydress, które właśnie sprawiły mi prezent w postaci paczki. Wszystkie rzeczy są dobrze wykonane i bardzo mi się podobają. Najbardziej urzekł mnie szalik z cudnymi pomponami, który dopełnił całą stylizacje. Zapraszam do oglądania zdjęć i przejrzenia asortymentu sklepów, ponieważ mają bardzo szeroki wybór.







Kurtka - Sammydress I Bluza - Dresslily I Spodnie - Dresslily I Choker - Zaful 
Buty - Sammydress I Torebka - Gamiss I Szalik - Zaful

26 komentarzy:

  1. uwielbiam takie stylizacje proste i przede wszystkim ciepłe ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ładna stylizacja!:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalik dodaje uroku! :)
    lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wlasnie czekam na cieplejsze dni kiedy nie trzeba bedzie juz nosic tych szalikow itd haha.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Pozdrawiam oraz życzę Szczęśliwego Nowego Roku! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten szalik. Te pompony przy nim są urocze :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! stylizacja>>
    zapraszam do mnie.
    http://lenastaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki super słodki szalik! <3 A w ogóle to bardzo mi przypominasz moją koleżankę z klasy z gimnazjum :p

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :) Haha, mam nadzieję ze lubisz ta koleżankę :)

      Usuń
  9. jaki piękny szalik ;* zakochałam się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci aby nowy rok przyniósł wraz ze sobą więcej:
    -wyświetleń
    -obserwujących
    -współprac
    -weny
    -pomysłów :)

    Marysia z https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej stylizacji wyglądasz naprawdę korzystnie, inspirujące :)

    Szczęśliwego nowego roku i niezapomnianego sylwestra!

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizcja- nieziemska! bardzo podoba mi się ten szaliczek ;*

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! buziaczki nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/12/cold-sea-enjoy-silence.html

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie pogoda jest typowo wiosenna- ciepło, bez śniegu.. :) Super wyglądasz!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, a szalik jest przecudny, chciałabym taki!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit! Fajny szalik :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądasz, piękny szalik.

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny szaliczek !!!
    ślicznie
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram