23 grudnia 2016

Piernikowe święta




Co roku o tej porze wszyscy prężnie przygotowują się do świąt - kupując prezenty, robiąc przepyszne potrawy, strojąc choinkę. Te święta mają swój klimat i większość z nas cieszy się wiedząc, że za chwile usiądą w rodzinnym gronie przy stole i zjedzą barszcz z uszkami (który kocham !) . Ja w tym roku postanowiłam coś zmienić i dodałam coś czego wcześniej u mnie w domu nie było. Mianowicie pierniczki ! Często widziałam u innych pierniczki i zabawę jaką daje ozdabianie ich, a u mnie jakoś nigdy wcześniej ich nie robiliśmy. Dlatego ja postanowiłam że w tym roku zrobię. Na początku byłam osamotniona w tym postanowieniu, jednak gdy już przyszło co do ozdabiania to wszyscy się przyłączyli i nawet z moim bratem zrobiłam kilka wyjątkowych pierników. Myślę , że na stałe staną się one kolejnym symbolem tych świąt !
Przy świątecznych przygotowaniach warto założyć coś wygodnego i ciepłego.Ja postawiłam na śliczny sweterek od firmy Zaful, który w połączeniu z chokerem i zegarkiem bardzo fajnie współgra.








A w tej magiczny czas życzę Wam Wesołych  Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym ! I abyście znaleźli w sobie dobroć i radość z najmniejszych rzeczy nie tylko w święta, ale również każdego dnia! Cieszcie się tymi chwilami :D


7 komentarzy:

  1. Świetne te pierniczki! Też będę miała, jakieś takie nieco inne niż te standardowe, ale i tak jestem cała happy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam podobne pierniki <3
    Wesołych Świąt :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkoszne pierniki;) moja żona zrobiła bardzo podobne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie świetne pierniki :D Szczęśliwego Nowego Roku!
    P.s.Cudowny blog , zostaję na stałe :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram