13 listopada 2016

Nie żyj w kratkę I Sammydress


   Ludzie mają to w sobie, że często im się po prostu nie chce. Zamiast robić coś, starać się, wolą siedzieć na tyłku i myślą, że wszystko spadnie w nieba. Zdarza się też okres lenistwa. Wtedy to już totalnie nic nie robisz tylko siedzisz i myślisz o nie wiadomo czym. Ja to nazywam zawieszeniem życia. Nazwałam sobie tak ten stan, bo w trakcie niego tak naprawdę nie żyjemy pełnią życia. Jesteśmy znudzeni i zniechęceni. Ostatnio miałam taki moment w życiu i to jest strasznie denerwujące kiedy marnujesz czas na siedzenie, tak po protu siedzisz i nic nie robisz. Niby myślisz , jest to jakaś czynność, ale nic z tego nie wynikam. W pewnym momencie zaczęłam się już denerwować tym, że tracę mnóstwo czasu na nic nierobieniu i postanowiłam, ze już nie będę żyła w kratkę, a ją pozostawiam tylko cudnym koszulom. Koszulom, które cudownie pasują do jesiennego klimatu. Myślę, że widać to na zdjęciach ! 


Koszula - KLIK

7 komentarzy:

  1. Ja znowu mam tak, ze ciągle chcę coś robić. Planuje sobie dzień i w efekcie doma jest za krótka. Powoduje to,że się złoszczę :/
    Pięknie :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia, oddają jesienny klimat :)

    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie dość często mam tak, że nic mi się nie chce ;) Czyli ciągle jestem zawieszona :O

    http://blaskmroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko miewam takie okresy, kiedy totalnie nic nie chce mi się robić. Zwykle jestem maksymalnie zorganizowana i nie marnuję czasu ;)
    Klikęłam w link, mogę Cię prosić o to samo u mnie? ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taki cgharakter, że nie lubię marnować czasu na nicnierobienie ;p
    Świetna koszula - uwielbiam takie kraciaste :)

    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i bardzo fajny blog. :-) Chętnie będę tu często zaglądać. Jeśli potrzebujesz konto młodzieżowe zapraszam na konto

    OdpowiedzUsuń

Instagram