8 listopada 2016

Bomber Jacket ? I Zaful


    Od pewnego czasu na ulicach i w szkołach można zauważyć nowy/stary trend. Mianowicie mowa tu o kurtce, która zachwyciła wszystkich i pokochał ją cały świat. Bomber jacket po długiej nieobecności wraca do łask. Mimo tego, że w latach 30 XIX wieku miała nieco inny charakter, powróciła i to w jakim stylu ! Osobiście, początkowo byłam sceptycznie do niej nastawiona, nie robiła na mnie wielkiego wrażanie, jednak gdy zamówiłam ją z czystej ciekawości ze strony zaful.com to mnie olśniło. Jest bardzo wygodna, modna i fantastycznie komponuje się z wieloma rzeczami. Bardzo się z nią zżyłam i bardzo często ją noszę. Zwykła kurtka, a jest taką pożyteczną i fajną garderoby każdej kobiety. Ja się zachwyciłam, a ty ?
Kurtka - KLIK

10 komentarzy:

  1. Piękna bomberka i takie słoneczne, radosne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam te kurtki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham bomberki*.*

    Zapraszam do mnie u mnie FIT MANIACY www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bomberka! Zdjęcia wyszły na prawdę dobrze kochana ;) Super! Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna kurteczka i ten kolor <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bomberka, ale już ci to mówiłam, haha ;)
    Bardzo ładne zdjęcia.

    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bomberka obowiązkowo powinna znalezc się w szafie w okresie jesiennym. Szczerze mówiąc, bardzo ładne zdjęcia, stylizacja ciekawa i elegancka. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam www.monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz mega ;d podoba mi sie bomberka ;)
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzieczam się za kazda obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sleep disturbance, anxious breakdowns, restless leg syndrome and offers undisturbed sleep. This ayurvedic natural treatment for insomnia.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń

Instagram