31 października 2016

Wielki HAUL


No i jest ! Pierwszy post tego typu na moim blogu. Mam nadzieję, że zainteresujecie się taką formą wpisów i będziecie chcieli więcej. Mam dla Was dzisiaj do pokazania kilka naprawdę fajnych rzeczy - ubrania, kosmetyki i akcesoria. Trochę ich się uzbierało, dlatego też jest to wielki haul :D

Ubrania

 Koszula - KLIK

Przepiękna flanelowa koszula w kratkę, w której się zakochałam. Obawiałam się, że będzie za duża, jednak jest idealna. Trochę oversize, ale świetnie pasuje do jeansów. Pochodzi ona ze sklepu Sammydress, który wam polecam :D


Bluzka - KLIK

Z kolei ta bluzka pochodzi ze sklepu Zaful. Zwykły t-shirt w paski z cudnym serduszkiem, który dodaje mu uroku.


 Kurtka - KLIK

Szczerze mówiąc, zakochałam się w niej ! Śliczny kolor i cudowny materiał, jest bardzo ciepła i wygląda oszałamiająco. Naprawdę, nie rozstaje się z nią. A znalazłam ją na stronie Zaful.


 Bluza - KLIK

Bluza w świątecznym klimacie, jest również ze sklepu Sammydress. Lubię ją, bo ma bardzo przyjemny materiał i dobrze się w niej czuję.

 Akcesoria


Bransoletki - KLIK

Fajny dodatek do stylizacji, Cały zestaw pochodzi ze sklepu Zaful i jest bardzo delikatny.


 Plecak - KLIK

Idealny do szkoły, w jasnym kolorze pasującym do każdej dziewczyny. 


Pędzle do makijażu - KLIK

Cały zestaw 15 pędzli fajnie wykończony. Jeszcze ich nie testowałam, ale myślę, że będą okej. Jedyne co to z jednego pędzla włosie wypada, a tak poza tym to są cudne.


Portfel - KLIK

Duży i praktyczny portfel, z którym się nie rozstaję w ostatnim czasie.

Kosmetyki



Kredka do ust od Golden Rose. Jestem z niej zadowolona pod względem efektu, jednak niestety wzięłam za jasny odcień, ale w połączeniu z trochę ciemniejsza konturówką jest świetna.



Zestaw EcoBeauty do pielęgnacji twarzy od Oriflame jest cudny. Uwielbiam go używać, po nim moja skóra ma swoją chwilę relaksu. Dodatkowo pięknie pachnie cała ta seria.



I ostatnie już produkty - paletka TheNudes oraz tusz do kresek. Jestem z obydwu rzeczy zadowolona, jednak myślałam, że cienie mają lepszą pigmentację, ale dają radę.


4 komentarze:

  1. Dobrze zrobione zakupy, większość rzeczy mi się podoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomberka boska no i te cienie !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne rzeczy! <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram