7 września 2016

My holiday MIX


Wakacyjny czas beztroski już minął i trzeba wrócić do sprawdzianów i kartkówek. Ja sobie przedłużyłam o pare dni moje wakacje, ponieważ wczoraj wróciłam z wyjazdu i dzisiaj pierwszy raz byłam w szkole. Tak więc rok szkolny uważam za otwarty i zaczynam maturalną klasę. Troszkę się obawiam jak to będzie z matura, ale mam nadzieję, że będzie tak jak zaplanowałam.
   Te wakacje spędziłam dość aktywnie i wydarzyło się dużo fajnych rzeczy podczas ich trwania. Moja 18, praca, grille, imprezy, wyjazdy. Najważniejszym punktem moich wakacji był wyjazd z moim chłopakiem na pierwsze wspólne wakacje, z których najbardziej się ciesze, bo był to naprawdę wspaniały czas, Wybraliśmy góry, bo oboje wolimy tą część Polski. Także z tego wyjazdu będzie najwięcej zdjęć.Dużo się działo i na pewno będę miło wspominać ten czas, który upłynął zdecydowanie za szybko. Myślę, że wykorzystałam ten czas w 100% i mam nadzieje, że wy też aktywnie go spędziliście.




4 komentarze:

  1. Świetny mix :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko blog, masz fajny pomysł na prowadzenie. Gratuluję dotychczasowego blogowego ' dorobku'. Świetne zdjęcia ! Nie wyglądasz na 18 a na troszkę więcej :) Zapraszam do mnie : http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się Twój blog, dlatego postanowiłam nominować Cię do LBA <3 wszystkie informacje w poście --> http://immortalimm.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-awards-1.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wakacyjny mix, mimo iż szkoła trwa od tygodnia, dalej czuje wakacje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Instagram