24 września 2016

It's not a problem ~ Zaful


 Często rozmawiając z kimś, kto ma poważny (lub nie) problem, mam wrażenie, że żyje w świecie ludzi marudnych,którzy nawet nie chcą spróbować zmienić swojej rzeczywistości. Zazwyczaj , gdy dana osoba ma problem to skupia się na nim, przykuwa mu całą swoją uwagę. Narzeka, że to jest złe, a tamto mu nie wyszło. Ale czy zastanawiamy się czemu nie jest po naszej myśli ?
   Jeśli masz problem to musisz spojrzeć na jego przyczynę, a nie skutek. Jeśli przeanalizujesz co się stało, będziesz mógł/a walczyć z nim, aż w końcu pokonasz go. A swoje zmartwienia rzucisz w kąt. Ważne jest to, aby spojrzeć na to z dystansu. Usiąść, pomyśleć i znaleźć rozwiązanie. Czasem będzie to wymagało od Ciebie dużo pracy, aby dojść do prawidłowych wniosków i rozpoczęcia zwalczania go. Jednak kto powiedział, że wszystko będzie łatwe? Często wszystko siedzi w człowieku, w jego głowie i wystarczy chwilę pomyśleć nad tym,aby zmienić swoje życie na trochę lepsze. Dlatego spójrz na wszystko z lekkiej odległości, pomyśl, analizuj i otwórz się na rozwiązanie, a nie sam problem.
    Na zdjęciach widzicie stylizacje już w jesiennym klimacie. Cudowne kimono ze strony zaful.com jest przepięknym akcentem i nadaje charakter. Zakochałam się w jego wzorze oraz lekkim materiale, z którego jest wykonany. Do tego dobrałam zwykłe czarne spodnie, buty na obcasie oraz złoty zegarek. Wszystko komponuje się spójnie i kobieco.
 Kimono - KLIK

11 komentarzy:

  1. Ja ostatnio znalazłam piękne kimono w lumpeksie! Co do tematu- myślę, że masz rację. Może ja też za bardzo patrzę na skutki moich problemów?
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, mają super klimat :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Problemy trzeba rozwiązywać, a nie nad nimi płakać :D Mam te kimono, mega jest <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą stylizację, jest prześliczna i delikatna!
    Ja sama dużo narzekam, bo wyolbrzymiam swoje problemy ale kiedy już je rozwiążę, to okazuje się, że wcale nie były takie ciężkie :)
    Pozdrawiam Ronn-klik-

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna narzutka

    https://skucinskae.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo osób widzę zamawia ze strony zaful i zastanawia mnie jakość ubrań:)

    Mój blog



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że też to zauważyłam :D A co do jakości to naprawdę jest dobra. Jak na razie z tej strony są najlepsze ubrania, które do tej pory zamawiałam przez internet (stronki typu dresslink itp), więc naprawdę polecam !

      Usuń
  7. Świetna sesja, tylko trochę "za blada" kolorystyka :) Brakuje żywych kolorów :) Ogólnie świetna stylizacja, aczkolwiek staram się unikać internetowych lub wysyłkowych sklepów z ubraniami. Wcześniej próbowałam, ale nigdy nie mogłam trafić z rozmiarem i wszystko poszło na zwrot :)

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację świetna stylizacja ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram