13 września 2016

I'm scared ~ Zaful


Dzisiaj jest 13 września. Mój pierwszy tydzień w maturalnej klasie. Szczerze, nie mogę w to uwierzyć, że tak szybko się w niej znalazłam. Wakacje minęły w mgnieniu oka, zresztą jak 2 lata nauki w liceum. Teraz przede mną dość ciężki czas. Powtórki, nauka i matura. Zobaczymy jak to wyjdzie, mam nadzieję, że dobrze.
Jak to mówią 'Matura to bzdura', więc dam rade. Jednak czuję lekki strach, że nie zdążę się dobrze przygotować, nie dam rady, zestresuję się. Wiem, że do tego momentu jeszcze kilka miesięcy, ale jestem panikarą i już się boję. Tak po prostu mam. Najbardziej boję się, że stres mnie zje i nie będę w stanie ani pisać, ani mówić. Mam nadzieję, że jednak się odstresuje i na spokojnie przystąpię do egzaminu dojrzałości. Rok szkolny zaczął się pełną parą, więc trzymajcie za mnie kciuki, a ja postaram się zrobić wszystko, aby było dobrze.
Na zdjęciach możecie zobaczyć rzeczy z zaful.com. Mam na sobie zwykłą bluzkę w paski oraz choker. Byłam bardzo ciekawa jak będzie on wyglądał na mojej szyi i jestem z niego bardzo zadowolona, zamówiłam z czystego przypadku i się nie zawiodłam. Bluzka jest z delikatnego materiału, który przepuszcza powietrze, więc idealna na ciepłe dni. Rzeczy są dobrze wykonane i polecam Wam tą stronkę, bo mają świetne modele ubrań. Dobrałam do tego zwykłe czarne spodnie i buty. Cała stylizacja jest jak najbardziej w moim stylu i dobrze się w niej czuję - a to najważniejsze !
Bluzka - Klik Choker - Klik
Zapraszam również na zaful.blogspot.com!

16 komentarzy:

  1. Mi równiez wakacje zleciały błyskawicznie.. Pięknie! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie kochana wygladasz ;) zdecydowanie trafiłaś w mój styl ! <3
    zaobserwowałam z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choker świetnie tu pasuje ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny choker i bluzka!

    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! A maturą się nie przejmuj, dasz radę i na pewno pójdzie Ci znakomicie :) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo mam ta samą bluzkę! :D Śliczny choker♥ Matura to trudny czas, ale na pewno sobie poradzisz! Mnie czeka za dwa lata, zobaczymy jak będzie, ale życzę Ci powodzenia!♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście klasa maturalna to nie tylko stres przed matura :D a sama matura tez nie taka straszna jak ja maluja ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczy wyglądają świetnie, aczkolwiek ja osobiście nie jestem przekonana do sklepów internetowych typu Zaful.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) Powodzenia w szkole! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w szkole! :)
    Bardzo mi się podoba to jak wyglądasz :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, lubię minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w klasie maturalnej! Nie stresuj się na zapas, skup się na rozszerzeniach i zdążysz ze wszystkim do maja :) Powodzenia!

    http://mysimplewayforlife.blogspot.com/2016/09/wstep.html

    OdpowiedzUsuń

Instagram