10 lipca 2016

Wspaniełe, bo robione z sercem



 Wiele osób ma odwieczny problem z wybraniem odpowiedniego prezentu dla danej osoby. Zastanawiamy się co kupić i czy akurat ta - wybrana przez nas rzecz ucieszy drugą osobę. Bo wkońu ten prezent ma się podobać tej osobie a nie nam...
   Myślę, że najgorszym wyborem jest myślenie "mi się to podoba to jej też", "ja bym się ucieszyła z takiego prezentu". Okej. Może ty tak, ale jubilat/ka niekoniecznie. Więc najpierw przemyśl zakup :D
   Dziś przygotowałam dla Was taki post trochę DIY, ale nie wpełni. Jak wiecie z poprzedniego wpisu, miałam w czerwcu 18 urodziny. Dostałam kilka prezentów. Wszystkie mi się bardzo spodobały. Jednak niektóre mnie bardzo zaskoczyły - oczywiśie pozytywnie. Jestem osobą, która uwielbia rzeczy zrobione od serca i te prezenty takie są. Nie chce wyrożnieć nikogo, ale dostałam przepiekne własnoręczne upominki od moich przyjaciółek.
   W tym poście przedstawie je Wam, ponieważ są idealne na prezent. Pierwsza z nich to zwykła kartka, jednak dzięki temu co ma w środku jest wyjątkowa. Każdy taką może zrobić - wystarczą chęci. Takie kartki przywołują wiele wspomnień, a uśmiech na twarzy gwarantowany.

   Następna rzecz to PASKUDEK. Jest to stworek "personalizowany", ponieważ jest on bardzo podobny do mnie. Moja przyjaciółka robiła go przez tydzień specjalnie na moje 18 urodziny, dlatego ten prezent jest naprawdę dla mnie bardzo wartościony i wazny. W internecie można znaleść pełno instrukcji do stworzenia takiego cudeńka.

   Kolejny prezent to śliczny słoiczek z życzeniami. Byłam (i jestem dalej) nim zachwycona. Każdy może coś takiego wykonać samemu, ale trzeba wpaść na ten pomysł. Moja przyjaciółka trafiła idealnie w mój gust, poneważ strasznie mi się ta propozycja upominku.

27 komentarzy:

  1. Ja również uważam podobnie. Własnoręczne prezenty pokazują jak bardzo ważni jesteśmy dla tej osoby, bo jest ona w stanie poświęcić swój czas i serce aby to wykonać :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prezenty! <3
    Uwielbiam rzeczy wykonane własnoręcznie, one najlepiej cieszą.
    Pomyśl ile osoba, która je zrobiła włożyła tam serca! :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale masz wspaniałych przyjaciół! Prezenty są idealne, na pewno będziesz często do nich wracać, bo przywołują całą masę świetnych wspomnień. Rzeczywiście, ten ostatni słoiczek jest cudowny - genialny pomysł, żeby w taki sposób złożyć komuś życzenia.
    Podoba mi się cały post, bo można się nim zainspirować, a takie są najlepsze!
    +dodaję do obserwowanych, pozdrawiam ;)
    Zapraszam!
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/07/36-tonight-we-are-young-so-lets-set_6.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaale fajne! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podoba mi się dresing twojego bloga :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Paskudek jest świetny, sama bym takiego chciała :D
    Myślę że takie prezenty są najlepsze, zrobione od serca <3!
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takie "drobnostki" sprawiają najwięcej radości ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju świetne pomysły! Uwielbiam takie prezenty :) Zazdroszczę Ci! Każdy chciałby coś takiego dostać :) Zwłaszcza Paskudek chwyta za serduszko :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też dostałam taki słoiczek, z zyczeniami, bardzo fajny prezent :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Maskotka przecudowna! Chyba bym calowala po rekach za wlozenie tyle serca ponad tydzien roboty a jaki piekny efekt! Nie ma co masz cudowne przyjaciolki i wiadomo kazdy prezent jest cudowny ale takie sa po prostu przeswietne! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie osobiste i recznie wykonane prezenty mnie cieszą najbardziej
    Ja sama też często obdarowuje swoich bliskich ręcznie wykinanymi maskotkami

    OdpowiedzUsuń
  12. Paskudek mi się podoba :) Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paskudek jest genialny!
    Chciałabym takiego :)

    https://strong-power.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja takiego paskudka zrobiłam jak byłam mała, ale go zgubiłam :c
    Zapraszam do mnie :3 http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również bardzo lubię takie prezenty. Jak takie sama dostaję to wiem, ze ta osoba się naprawdę postarała, włożyła w to całe serce i masę wysiłku aby mnie uszczęśliwić. Ja najczęściej kupuje prezenty ale kiedy ma trochę więcej wolnego czasu to robię coś własnoręczne i dorzucam do torby z prezentem :) Mała rzecz a naprawdę cieszy :) Ja dopiero zaczynam ale zapraszam Cię do mnie --- > http://oliviamaj.blogspot.com/ . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paskudek jest genialny! Skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie prezenciki są świetne :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten pomysł z 18 życzeniami. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne i pomysłowe prezenty :) super jest ten słoiczek :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z tym, że najgorsze jest myślenie w sposób 'kupię, bo mnie się podoba, także ona też nie powinna narzekać.' Moja koleżanka ma za niedługo urodziny i na pewno nie zabraknie kartki urodzinowej! :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze uważałam, że prezenty, które są zrobione ręcznie są o wiele fajniejsze :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny pomysł :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. własnoręczne prezenty są najlepsze! :)
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne pomysły, a jednocześnie ciekawe propozycje aby właśnie dodać też coś od siebie do prezentu! :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie najbardziej podoba mi sie pomysl ze sloiczkiem i umieszcoznymi w nim "zlotymi myslami"- cos wspanialego! przy najblizszej okazji wykorzystam twoj pomysl (tak sie sklada, ze moja przyjaciolka juz niebawem ma urodziny :D)
    moze wspolna obserwacja? ja już i to z wielka checia <3
    pozdrawiam!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Instagram