1 lipca 2016

#Mosiek18


16 czerwca kończyłam swoje 18 lat, mimo tego, że prawnie jestem już pełnoletniato dalej nie czuję się dorosła. Z jedne strony nie czuje się aż tak dojrzała, ale jak patrze na niektóre osoby w moim wieku to mam wrażenie, że to dzieci...

Myślę jednak, że ten wiek to fajny okres w moim życiu. Robienie prawa jazdy, pójście do 'pierwszej' pracy i impreza. Pewnie każdy to mówi, ale ja powtórze - czas mije nieubłaganie i dlatego korzystajcie z każdej chwili. Jeszcze chyba nie dokońca do mnie to doszło - Moszowska masz już 18 lat ! :) Dzisiaj pokaże Wam zdjęcia z mojej imprezy osiemnastkowej. Szczerze, to jakoś nie śpieszyło mi się do jej ogranizacji, ale moi rodzice mnie namówili i w sumie cieszę się, że wkońcu się zgodziłam. Było dużo stresu, czy wszystko pójdzie zgodnie z planem, ale wyszło wszytsko bardzo fajnie. Dlatego jeśli macie okazje na zorganizowanie swojej imprezy z okazji 18-tych urodzin to śmiało ! Wspomnienia zostaną z Wami na zawsze, a zdjęcia pomogą w pamięci o tych pierwszych chwilach pełnoletności !












36 komentarzy:

  1. Masz rację, to fajny wiek. Fajna fotorelacja, widać że impreza udana
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo spóźnione ale Wszystkiego najlepszego ♥
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, powiem Ci, że boję się mieć 18 lat, każdy mówi, że wtedy dużo się zmienia. Ale ta impreza na pewno była udana!
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze ♥ Też za niedługo kończę 18 lat:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że świetna impreza :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!
    Widać ,że impreza się udała!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie wyprawialam mojej 18 ani 19 i w sumie bardzo tego zaluje ale no niestety nie mialam jak i nie mialam z kim swietowac dlatego bardzo ci zazdroszcze!
    Widac ze swietnie sie bawilas! Opoznione wszystkiego najlepszego! <3
    Spokojnie ja tez nie czulam sie ani wyjatkowo ani jakos tak nie wiem.. doroslo XD

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być swietnie!
    Spóźnione, ale szczere: Wszystkiego najlepszego!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fotki, widać, że się świetnie bawiliście!!

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra zabawa to podstawa, tak żeby były wspomnienia do końca życia!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego ;) trzeba korzystać póki można ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mojej 18 nie obchodziłem bo byłem w pracy :PP
    Obserwuję i najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po zdjęciach widzę, że zabawa musiała być udana! Spóźnione Wszystkiego Najlepszego!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! Dobrze, że impreza się udała :)

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że impreza się udała i wszystko przebiegło według planu :D Wszystkiego najlepszego!
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego :) Mam nadzieję że impreza była na 110 :)
    zapraszam :)
    http://kanatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spóźnione ale szczere.. spełnienia marzeń! :)
    Ja miałam tylko rodzinną osiemnastkę :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. :) Ja miałam osiemnastkę rok temu.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 lat! 😁 Fajne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia, widać, że impreza się udała, i że miałaś przy sobie wspaniałych ludzi, którzy wspólnie z Tobą spędzili ten czas. Wszystkiego najlepszego, spełnienia najskrytszych marzeń i oczywiście sukcesów na blogu! :D
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam:
    Julixx-blog(Kliknij)♥
    Zajrzysz i zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego :)
    Nie mogę doczekać się, gdy przekroczę wiek pełnoletności.

    http://scarlet-jasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszego!!!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat!


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełeczko pełne japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzoo ładne fotki :D
    Widać ze raczej impreza udana :D
    No teraz to po 18 lata będą lecieć szybciej :> Niestety :P
    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje :D
    BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Też kończyłam w tym roku 18 lat, ale ja takiej imprezy nie robiłam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia i widać,że dobrze się bawiliście! Ja często myślę o swojej przyszłej 18. To za dwa lata więc mam jeszcze trochę czasu! Mam pytanko... Skąd miałaś hel do balonów?
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga,bo jest świetny!
    OBSERWUJĘ !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana spóźnione Wszystkiego Najlepszego!
    Samych sukcesów w życiu
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  28. moja 18stka była prawie 10 lat temu i jak to pisze to nie mogę uwierzyć bo czuje jak by to było wczoraj hehe ale zgadzam sie z tobą że czas biegnie bardzo szybko, i masz rację żyj chwilą bo one juz nie wrócą :)
    pozdrawiam
    http://marlena-parr.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. kurczę,też niedawno kończyłam 18 a tu już 22 :D masz rację, nafajniejszy wiek :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  30. widac,że dobrze się bawiłaś i to najważniejsze ;) a teraz czas będzie biegł cholernie szybko ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem tylko o rok starsza :) Też zorganizowałam na 18 urodziny imprezę :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego! Widać, że dobrze się bawiłaś :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja swoje 18 skończyłam 2.06 i też nie czuję się dorosła, choć jak patrzę na mojego 2 lata starszego chłopaka to czuję jakbyśmy się zamienili wiekiem :D

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie że impreza udana! Podobno po 18 czas zaczyna lecieć szybciej czego się boję hahah, pozdrawiam i zapraszam do mnie http://oliviamaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram