8 maja 2016

Happy day !

W trakcie majówki wybrałam się z moim chłopakiem do Krakowa. Nie był to długi pobyt, jednak bawiliśmy się świetnie. Ostatnio nie mieliśmy duzo czasu dla siebie i ten wypad był strzałem w 10 !

Uwielbiam takie wypady we dwojga, gdy jesteśmy sami. Niektórym się wydaje, że jak się chłopak z dziewczyną spotyka to spędzają czas razem. Jednak nie zawsze tak jest. Zazwyczaj jest tyle rzeczy do zrobieia, że trudno zależć 30 min dla siebie. A ten wyjazd pozwolił nam na odpoczynek od wszystkiego.
Mieliśmy duużo czasu wspólne wygłupy i zawiowane pomysły. Chodzenie po Wawelu, szukanie kolorowych schodów po całym Krakowie. Kawa z piankami, przepyszne babeczki z Cupecake Corner Bakary i pikantne Calzone fajnie dopelniły cały ten wypad. Było naprawdę wspaniale !

Moją (naszą) majówkę uważam za udaną. Były grille, koncerty, wypady, wycieczka i fajna zabawa.Czego chcieć więcej ? Następnych dni wolnych :)

A jak Wam minęła majówka ?

17 komentarzy:

  1. Pięknie! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Na pewno bardzo udany wypad :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie spędziliście czas !
    Zapraszam ! :) http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny taki wsólny wyjazd
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post jak i zdjęcia :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mieliście wypad! Piękne zdjęcia.
    Te babeczki *.*
    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczna z Was para!
    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi majówka minęła na wypadach ze znajomymi ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale Cię rozumiem, też uwielbiam wyjazdy z chłopakiem sam na sam. Niby spotykamy się prawie codziennie choć na chwilę, ale rzadko kiedy możemy znaleźć czas tylko dla siebie. Wciąż jakieś obowiązki, pies, obiad, sprzątanie, nauka, ciągle coś zajmuje głowę i nie można się w pełni oddać przyjemności :) Polecasz Kraków sam w sobie, do zwiedzania, spędzania czasu? Chciałabym się wybrać, ale mieszkając we Wrocławiu nie wiem czy miasto tego typu mnie zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Kraków , bo jest pięknym miastem i ma duużo ciekawych miejsc do spędzania wolnego czasu ;) Samo zwiedzanie mnie raczej nie interesuje w tym momencie, bo w Krakowie byłam kilka razy i główne rzecz do zwiedzania już zobaczyłam. Kraków to cudowne miejsce do spacerowania i spędzania wolnego czasu :)

      Usuń
  10. Śliczne zdj ;)
    Zajrzyj, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com

    <<JAK JEŚĆ ZDROWO BEZ WYRZECZEŃ? Czy lody odchudzają? ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna z Was para:) Tymi słodkościami (mam na myśli jedzenie, hahah :D) mnie rozbiłaś, tak bardzo mam ochotę na coś czekoladowego XD
    Pozdrawiam! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że udało Wam się spędzić czas w swoim towarzystwie ;) Ładne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Instagram