28 kwietnia 2016

Zatrzymując czas

   Od momentu przeniesienia sie do nowej szkoły minęły już prawie 3 miesiące. A ja pamiętam ten moment zakłopotania, gdy weszłam do klasy i znałam bodajże 4 osoby. Miło to wspominam choć wcale nie było to takie proste. Jednak nie o tym chce tu pisać. Mianowicie nie zauważyłam, jak to szybko mineło...

   Czas płynie nieubłaganie i niestety nie mamy na niego żadnego wpływu. Coś jest, potem niema. Jesteśmy tu, następnie wracamu do domu. Tak naprawdę nikt z nas nie ma wpływu na to, że wszystko przemija. Dlatego bardzo ważne jest to, żeby zapamietać wazne chwile na długo. I żeby tych chwil było więcej niż 2 czy 6. Przemijanie jest nieodwracalne, czasu nigdy nie zmienimy. Możemy jednak sprawić by czas zatrzmał się w naszych wspomnieniach, które możemy tworzyć codziennie.
   Dlatego proszę Ciebie - rusz się ! Nie siedź w domu. Spraw, by twoje życie było kolorowe i niosło tyle wspomnień, ile dni w kalendarzu. Wystarczy sie trochę postarać, aby zatrzymać czas w swojej głowie wspomnieniami.
 

32 komentarze:

  1. Czas naprawdę szybko mija.. :/ Za szybko :c

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas leci jak szalony. Dopiero były święta Bożego Narodzenia , to tu już prawie Maj ! Świetne zdjęcia !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas goni. Ja pamiętam rozpoczęcie roku jakby to było wczoraj, tymczasem już niebawem wakacje.
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zaczął czas bardzo szybko minąć odkąd skończyłam 18 lat. Pamiętam, że do tego czasu czułam się jakby czas zwolnił a teraz.. szkoda gadać. 21 lat już prawie na karku a nawet nie wiem kiedy to minęło.. Trzeba się cieszyć każdym dniem i każdy dzień wykorzystywać najbardziej jak się da :) Obserwuje :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. jakie mega buty


    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas mija zdecydowanie za szybko, śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, na pewno tu jeszcze zajrzę!:*
    zapraszam do mnie http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo motywujący post :)
    Życie jest jedno, żyjmy tak, byśmy mieli wiele wspomnień oraz tak, żeby potem było nam w życiu łatwiej, czyli mimo wszystko uczmy się.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, zdjęcia śliczne. :)
    Dokładnie tak, masz rację, czas leci zdecydowanie za szybko, pamiętam swoje rozpoczęcie roku szkolnego w nowej szkole jakby to było wczoraj. A tu prawie wakacje i druga klasa się zacznie. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą. Też niedawno zmieniłam klasę i nadal czuje się tam nie pewnie, a minął już miesiąc mimo, że mam wrażenie jakby to było wczoraj. Zgodzę się z Tobą zamiast siedzieć i marnować czas na nic nie robieniu, lepiej wyjść z domu lub zrobić coś pożytecznego. Życie mamy tylko jedno i nie można go zmarnować. :)

    Pozdrawiam.
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas biegnie nieublagalnie. nim się obejrzymy, będziemy mieć pracę, dzieci, partnera. przez to, ze tak szybko leci nie zobaczymy jak wspaniałe jest życie.. szkoda.
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czas leci jak szalony. Dopiero co urodziłam córeczkę,a już ma półtora roku,to samo z technikum dopiero co byłam w pierwszej klasie,a tu już koniec. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto sprawić, żeby na starsze lata móc usiąść i mieć co wspominać :) Trzeba korzystać z życia ile się da:P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę uwierzyć, że już powoli kończę 2 rok w moim liceum. Najwspanialsze lata w życiu :) to prawda, czas biegnie nieubłagalnie...
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To okropne, że czas pędzi jak szalony. Pamieta jak jeszcze szłam do pierwszej klasy, a juz mam prawie 18 lat :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  20. Czas bardzo szybko mija i trzeba doceniać każdą chwilę <3

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czas niestety goni i goni. Pamiętam stres przed pójściem do pierwszej klasy liceum jakby to było wczoraj, a dziś niewiele zostało do skończenia drugiej i szczerze nie mogę w to uwierzyć. Najważniejsze jednak, żeby mieć co wspominać, a tego na szczęście jest wiele i czas nam nie odbierze!:)

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście, czas płynie nie ubłagalnie, dlatego trzeba umieć korzystać z każdej chwili i cieszyć się życiem, nie marnować go ;3 chociaż czasem to trudne.
    Jeszcze niedawno zaczynałam gimnazjum, a już w tym roku liceum ;o
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK
    Król w zdobywaniu szczytów - wiesz że to umiem. /4x

    OdpowiedzUsuń
  23. czas zaskakująco szybko biegnie :p

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja po to by mieć więcej cudownych chwil do wspominania założyłam bloga!
    Chociaż trzeba przyznać że siedzenie tutaj przed komputerem jest dosyć męczące a godziny mijają jakoś znacznie szybciej:)
    Pozdrawiam cieplutko http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zegarek jednak nie stoi w miejscu tylko cały czas tyka do przodu. Ludzie czasem marnują swój na pierdoły a potem sie dziwią że nie mają go na ważniejsze rzeczy :)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Czas plynie zdecydowanie za szybko,dlatego nie możemy ciągle tkwić w miesjcu :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  27. Czas przemija bardzo szybko, dlatego trzeba ruszyć cztery literki z domu, żeby na starość było co wspominać ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny post 😊 oraz piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładne zdjęcia i fajny outfit :)
    buty dodają takiego fajnego dopełnienia cełej stylizacji :)
    zapraszam, mam nadzieje ze odwiedzisz
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ech też uważam, że czas leci za szybko !! :) pamietam jak nie mogłam się doczekać aż będę miała 18 lat a w tym roku kończę 21 i coś czuję że jutro się obudzę i bdę już po 30 !! ;D czas leci zdecydowanie za szybko.. pozdrawiam , claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. to przygnębiające,że czas upływa taak szybko..z drugiej strony określona ilość czasu motywuje do tego, by nie siedzieć w miejscu, a zając się tym, czym na prawdę byśmy chcieli lub ogólnie spędzać czas w taki sposób, by tego nie żałować :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Instagram