6 lutego 2016

Poznajcie Agę!


Jestem Aga! Wraz z Karoliną postanowiłyśmy na chwilę zamienić się rolami, ja napiszę coś u niej, a ona u mnie, dlatego trochę wam tu o mnie opowiem! 
Jak wiecie jestem Aga- Agnieszka, ale nie lubię swojego pełnego imienia, więc pozostańmy przy Aga. Mieszkam w Warszawie, właściwie to na przedmieściach Warszawy, ale o tym pisałam w pewnym poście na moim blogu, więc jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszan tutaj. Jedną z moich pasji jest taniec, który towarzyszy mi już od kilku lat i teraz nie wyobrażam sobie bez niego życia. Myślę, że przez ten czas (od kiedy tańczę) dużo się nauczyłam i warto było zacząć. Poza tym grałam na gitarze, ale średnio mi to szło, więc zrezygnowałam. A blogowanie... Blogowanie to inna historia.
Pamiętam, że jakieś półtora roku temu zaczęłam oglądać różne filmiki na youtube. Tworzyły je młode nastolatki, a ja z zaciekawieniem wlepiałam swój wzrok w ekran telefonu. Spodobało mi się to, ale nagrywanie filmików nie było wtedy możliwe, więc postanowiłam założyć bloga. Blog, który jak wtedy myślałam kiedyś wypromuje mój kanał. No... Póki co kanału nie ma, ale blog jest i bardzo się cieszę, że go wtedy założyłam. Niby mam go półtora roku, ale dużo się z nim działo. Miałam przerwę w pisaniu postów, która miała być końcem mojej przygody z blogiem, ale po jakichś dwóch miesiącach w mojej głowie coś krzyknęło "Dziewczyno! Tak łatwo chcesz się poddać? Wracasz do prowadzenia bloga, już!". I tak właśnie wróciłam i staram się jak mogę, żeby blog był ciekawy.
Skoro prowadzę bloga to interesuję się też fotografią, bo blog w dużej mierze składa się ze zdjęć. Kombinuję sobie trochę za obiektywem i staram się, żeby moje prace były jak najlepsze. Jestem zadowolona ze zdjęć, które robię, ale póki co myślę, że do perfekcji jeszcze mi daleko. Ale pamiętajcie- najważniejsze w życiu to dążyć do celu! I tego się trzymajcie! Zapraszam jeszcze na na mojego bloga i zostawiam was ze zdjęciami. Miłego oglądania!



10 komentarzy:

  1. Często wpadam na twojego bloga ;)
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie odwiedzę twojego bloga
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga moja ślicznotka! Uwielbiam Twojego bloga <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie odwiedzę kogoś nowego ;)

    https://youtu.be/8-qxlIfUhY4

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :D Lubię takie wymiany!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś *-*

    Fajny pomysł z tą wymianą :*

    Chętnie odwiedzę Twojego bloga :)

    Pozdrawiam ♥

    ``. && . Zapraszam do siebie! <3

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie posty :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram