28 stycznia 2016

W końcu odnalazłam siebie

Chwile słabości zdażają się każdemu. U mnie ta chwila była jednak dość długa. Brak jakiejkolwiek chęć i motywacji do robienia czegokolwiek. Dosłownie nic mi nie wychodziło. Jednak w porę zareagowałam i na szczęście odnalazłam siebie w tym wszystkim.



 Po kilku tygodniach w końcu czuje, że wszystko wraca do normy! Przedtem nie byłam tą samą Karoliną, brak uśmiechu, zainteresowania czymkolwiek. A teraz? W końcu zaczełam się cieszyć z najmniejszej rzeczy. Z tego, że deszcz pada, że jestem tu gdzie jestem, że widzę dzieci bawiące się z rodzicami na dworze, z wszystkiego ! Czuje się z tym świetnie! Zauważyłam, że wszystko zależy ode mnie. Od tego jakie mam nastawienie do świata - ludzi, nauczycieli, koleżanek, rodziców, chłopaka. Musiało to chwilę potrwać, żebym zrozumiała co tak naprawdę jest ważne i czym chce się kierować w życiu.

Po prostu czasem trzeba odpocząć od samego siebie, przemyśleć, zorganizować, trochę popłakać i co najważniejsze coś wywnioskować z całej tej sytuacji. Ja z tego 'okresu słabości' wyniosłam bardzo dużo i myślę mam nadzieję, że ten 'okręt, który zbłądził z drogi radości i ciepłych chwil w końcu dopłynie do raju'. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Wróciłam i zaczynam więcej działać zarówno na blogu, jak i w życiu codziennym. Pamiatajcie, nawet gdy już nic nie będziecie mogli zrobić, nic wam nie będzie wychodziło nie poddawajcie się. Ja miałam takie chwilę i nie zrezygnowałam, więc TY tez nie możesz!


Spodnie, kóre widzicie na zdjęciach pochodzą ze strony dresslink.com. Jest to moja pierwsza rzecz, która zamówiłam w ramach współpracy. Bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ czuję się doceniona. Spodnie są wykonane z fajnego, lekkiego materiału i są bardzo wygodne.
Dostałam również paletkę 15 cieni do powiek, z której też jestem zadowolona. Kolory są wyraziste, jednakże nie są one trwe. Z zamówienia jestem zadowolona, zwłaszcze że dostałam je w okresie świątecznym, więc miły prezencik od firmy.

Zdjęcie paletki wrzucam ze strony, ponieważ w trakcie rozpakowywania paczki jeden cień mi sie rozsypał i nieestetycznie to wygląda.

Spodnie - KLIK / Paletka cieni do powiek - KLIK

16 komentarzy:

  1. Ja właśnie dzisiaj odnalazłam siebie. Poukładałam swoje plany <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photography
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2016/01/oya-dab-in-double-dose-of-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie fajne , własnie zastanawiałam się nad nimi kiedyś jak bedą wyglądać na żywo , a jak widzę na zdjęciach to są mega ;)
    po klikane
    8.18
    1.80

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjecia !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Super spodnie! :D

    Zapraszam do mnie (:
    http://yesterdayblogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale cię rozumiem, też miałam taki czas. Wydawało mi się, że nic się nie udaje, ale dałam rade. Pięknie wyglądasz! :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja takiego odkrycia doznałam w sumie nie tak dawno. Masz racje czasem trzeba odpocząć od samego siebie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo motywacyjny post! zdjęcia są cudne, a koszula jest na TAK!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna koszula, w końcu w kratkę więc jak mogłoby być inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację. Dobrze,że odnalazłaś siebie. Ja też tak miałam. Mi wystarczyło powiedzieć "Weź się ogarnij" i trochę popłakać. Czasem trzeba się zgubić,aby potem odnaleźć siebie :)
    Zapraszam do siebie. Obserwuję :)
    http://tornadomysli.blogspot.com/2016/02/po-prostu-zapomnij-albo-czekaj.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, śliczne spodnie! :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga, jest rewelacyjny ! :)
    Oby tak dalej :*

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram