4 stycznia 2016

Hello 2016 !


Mamy już 4 czwarty dzień nowego roku. Nawet nie zdałam sobie sprawy jak ten czas szybko mija. Za niecałe 6 miesięcy skończę 18 lat i będę już dorosła  pełnoletnia. Rok 2015 bardzo szybko mi minął i nawet się nie obejrzałam a mamy już 2016 ! Jednak to że szybko minął nie oznacza, że mało się działo. Wręcz przeciwnie. Uważam, że był to naprawdę dobry rok i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że był lepszy niż 2014.
W ciągu tych 365 dni wydarzyło się naprawdę wiele. Zrozumiałam co jest naprawde dla mnie ważne i kto. Poznałam wiele nowych przyjaciół i spędziłam cudowne chwile. Zaczęłam inaczej patrzeć na to co dzieje się wokół mnie. Jestem bardziej dojrzała i wiem czego chce. W tym roku minął również pierszy rok związku z moim chłopakiem z czego bardzo się cieszę. Muszę powiedzieć, że również nie tylko dni się zmieniają, ale również ja. Z roku na rok poznaję siebie coraz bardziej. Akceptuje wady i podkreślam swoje dobre strony. Zaczełam sie rozwijać w różnych kierunkach z czego jestem dumna. Osiągnęłam kilka wielkich  małych sukcesów i zaczełam też bardziej w siebie wierzyć oraz być pewniejsza siebie.
Na blogu również sie działo :)  Przybyło mi ok. 190 obserwatorów oraz 15 tys wyświetleń. Zrobiłam dobra robotę tutaj, jednakże nie mam zamiaru stanąć w miejscu. Wiem, że przede mną bardzo dużo pracy i mam nadzieję, że nowy rok będzie jeszcze lepszy i będzie Was coraz więcej !
Podsumowując krótko - 2015 rok spisał się na 5+
Ale jak to będzie dalej ? Co przyniesie 2016 rok ? Tego nie wiem, ale w niedalekiej przyszłości się dowiem. Wiem jedno, będzie duużo zmian ! :)

Wiele osób robi sobie postanowienia na nowy rok. Ja jednak tego robię. Stwierdziłam, że ich nie potrzebuje. Jeżeli będę chciała coś zminić - schudnąć, bardziej o siebie dbać, zacząć się zdrowo odżywiać lub spędzać więcej czasu z chłopakiem i znajpmymi - to zrobę to bez żadnych postanowień. Nie są one mi potrzebne. Wszystkie te rzeczy nie zrobią się bez pracy i wysiłku, dlatego to, że wypiszę na kartce postanowienia nic mi nie da. Muszę sama zrozumieć, że chce to zmienić. Dopiero wtedy postawię sobie cel. Jednakże nie na rok, ale na całe życie.

W tym nowym roku chciałabym Wam życzyć dużo pogody ducha, samych dobrych wydarzeń w życiu. Uśmiechajcie sie ludzie i pamiętajcie, że każdy z Was jest wartościowy. Samych dobrych ocen i sukcesów w życu. Dużo zdrowia i pozytywnej energii. Oby ten rok był lepszy od poprzedniego ! 
Szczęśliwego Nowego Roku ! 

11 komentarzy:

  1. Pamiętam swoją 18-nastkę :D Dla mnie rok 2015 był cudowny mam nadzieję, że ten również będzie. Tobie też życzę szczęśliwego nowego roku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne podsumowanie. ;) i najbardziej podobał mi się fragment o tym, że jak będziesz chciała zmian, to je zrobisz bez żadnych postanowień. mam zupełnie tak samo i uważam, że ta metoda całkiem nieźle się sprawdza. ;)
    wszystkiego dobrego w nowym roku! :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega to podsumowanie! :D
    Szczęśliwego Nowego Roku, oby był lepszy niż 2015 <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podsumowanie !
    Śliczne zdjecia !! ;)
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie już za cztery miesiące dziewiętnastka. ;) Ja również nie mam postanowień, nawet nie różnią się od poprzednich. Życzę udanego roku 2016! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku ;)Super wpis!
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :), u mnie też 2015 rok był na prawdę super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć już 18 lat.. Ale ja Ci zazdroszczę!
    Jestem zakochana w zdjęciu, gdzie przytulasz chłopaka, jest cudowne.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne podsumowanie :) Przyjemnie się patrzy na tą sklejkę zdjęć, widać, jak się zmieniłaś ;D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podsumowanie!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram