21 grudnia 2015

Winter


Zima nie jest moją ulubioną porą roku, ponieważ wolę, gdy słońce grzeje i mogę pojechać gdzieś nad wodę i się poopalać. Jednakże mogę w niej znaleść pozytywne akcenty, tak jak w każdej rzeczy. Ważne jest to, aby wyciągać nawet z najgorszych aspektów coś co sprawi, że na chwilę się uśmiechniesz !


Cieszy mnie spadający śnieg, który pokrywa dosłownie wszystko, i te śliczne dekoracje świąteczne na ulicach. Uwielbiam również 'zimową modę' -  cudowne sweterki, cieplutkie rękawiczki, szaliki, oraz gorącą herbatę, którą piję zawsze wieczorem z książką w ręku (najczęściej niestety z lekturą lub podręcznikiem). Lubię ten świąteczny czas - ubieranie choinki, dekorowanie domu, pieczenie ciasteczek i przygotowywanie dań wigilijnych. Święta to czas radosny, sprawia mi to ogromną przyjemność, gdy razem z rodziną wymieniamy sie prezentami, śpiewamy kolędy i wspólnie jemy pyszności przygotowane wcześniej. Nie wiem czy wiecie, ale ja kocham uszka z barszczem ! Jeju.. Mogłabym je jeść na śniadanie, obiad i kolację. Macie, tak jak ja, swoją ulubioną potrawę świąteczną ?

Do świąt pozostały jeszcze 3 dni, a ja mimo tego, że je bardzo lubię to jeszcze nie czuje tej atmosfery. Możliwe, że to przez egzaminy, które miałam w zeszłym tygodzniu i jeszcze jeden w poniedziałek. Przez właściwie póltora tygodnia uczyłam się do nich i nie miałam czasu nawet pomyśleć o czymś innym, więc może to jest przyczyną. Druga sprawa to brak śniegu, którego u mnie jak na razie nie ma, ale mam nadzieję, że do świąt się pojawi. Wkońcu co to za święta bez śniegu ? Mam nadzieję, że ta cała pozytywna energia związana z przygotowaniami przyniesie do mnie ta świąteczną atmosferę. Mimo tego, że wolę cieplejsze dni to zima też może być fajna. Właśnie przez święta, dekoracje lub 'zimową modę'. Myślę, że każdy znajdzie w niej coś pozytywnego !


Z racji tego, że już raczej nie pojawię się tu do świąt to chciałabym Wam życzyć 
Wesołych Świąt ! 
Wiele cudownych i radosnych chwil w gronie rodzinnym ! Wymarzonych prezentów pod choinką oraz świetnej atmosfery przez ten okres świąt (ale i przez cały rok). Życzę Wam dużo uśmiechu i wzajemnej dobroci, żebyście spełniali marzenia i czerpali z życia jak najwięcej pozytywnych rzeczy ! 

31 komentarzy:

  1. Nie lubisz zimy, a tak pięknie wygląda w tym poście, ehh;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiedziałam, ze nie lubię. Napisałam tylko, że nie nalezy d moich ulubionych pór roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubie zimy ! Wolę lato :)
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię zimę, bo jest klimatycznie, a pozatym można pojezdzić na nartach <3<3 Masz bardzo ładny szablon. Zapraszam na nowy post z weekendowego wypadu do Wiednia :-)
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie zima jest wspaniała. Nie lubię gdy jest ciepło i trzeba chodzić w krótkich ubraniach. Wole siedzieć w zimnie niż spocona w gorącu.
    kochamsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię każdą porę roku :).
    Każda ma coś co uwielbiam a zima jest cudowna!.
    Super post i śliczne zdjęcia, ja również życzę ci Wesołych Świąt Pozdrawiam Kvlinowska http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/2015_12_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nie lubię zimy. Dobrze, że możemy "poeksperymentować" z mogą.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nawet jeszcze śnieg nie padał a po jutrze wigilia! Ale obciach.

    ☛ all-pastel-world.blogspot.com ☚ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie lubię zimy bo wole kiedy grzeje słonce super post :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimowa moda jest urocza, to trzeba przyznać :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne inspiracje!
    Wesołych, radosnych i rodzinnych Świąt! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tu świątecznie :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo inspirujące zdjęcia :)
    Pozdrawiam http://xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i ciekawy post!
    Co powiesz na wspólną obserwację? ja już obserwuję
    Zapraszam do mnie na świąteczny post kochana :*
    Wesołych Świąt ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uwielbiam zimę, tylko brakuje mi w tym roku śniegu :c

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne inspiracje ,również nie przepadam za zima :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje, jeśli chodzi o mnie to tak średnio lubię zimę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne inspiracje ♥
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie wolę to zimniejsze pory roku, czyli jesień i zimę. Pomimo tego, że w lato jest najdłuższy czas wolny od szkoły i jeździ się nad morze czy jezioro, kąpie się.. Aww *-* Pomimo wszystko wolę siedzieć i oglądać filmy pijąc przy tym ciepłe kakao lub herbatę, sweterki, bluzy - bardzo to lubię :)

    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie! ;3 - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia! Ja wyczekiwałam śniegu, ale się nie doczekałam. No cóż kolejne święta spędziłam bez białego puszku. Ja też bardzo lubię barszcz haha! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Święta święta i po świętach :P A co do zimy, to lubię popatrzeć na śnieg przez okno, ale nie cierpię ciągłego zimna, wiecznie sypiących lepiących i moczących płatków śniegu, śliskich chodników... o nie...

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jednak kiedy jest śnieg na święta to ma swój taki klimat, ale cóż, nic na to nie poradzimy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zima również nie jest moją ulubioną porą roku, choć lubię w niej kilka rzeczy... Szkoda, że w tym roku kiepsko z tym śniegiem :(
    Wesołych Świąt!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  25. no taka ale ta zima teraz jest zupelnie nijaka..jeszcze gorsza niz ze sniegiem pomimo wszystko wolalabym zeby byl snieg bo i tak i siak jest zimno a teraz w dodatku pada deszcz.

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne inspiracje!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne inspiracje <3
    Zapraszam do nas
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram