28 grudnia 2015

Dlaczego warto sie uśmiechać ?


Uśmiech. Taki malutki, ale jakże wartościowy akcent w naszym codziennym życiu. Potrafi sprawić, że dzięki jednej osobie 10 następnych staje się weselszych. A dalej już idzie jak głupie łańcuszki na fb. Tylko że uśmiech niesie za soba wiele cudownych skutków. A więc.. Dlaczego warto się uśmichać ?



Pozytywnie działa na samopoczucie
Chyba nikomu nie trzeba tego tłumaczyć ! Usmiech sprawia, że nie tylko poprawiamy humor innym, ale także sami lepiej się czujemy. To własnie przez usmiech możemy dawać radośc też sobie. Częste uśmiechanie się poprawia nastrój każdemu. Nawet gdy nie masz ochoty byc radosna/y to ten nieszczery uśmiech (wywołany z grzeczności) może się zmienić w najprawdziwszy. Każda chwila radości pozytywnie wpływa na nasze samopoczusie i poziom naszego szczęścia. 


Przyciągasz do siebie ludzi
Każdy z nas woli przebywac w towazystwie osób uśmiechniętych i radosnych. hyba nikt nie chciałby razem ze anajomymi wzajemnie sie dołować. Gdy się usmiechniesz ludzie uważaja Ciebie za osobę sympatyczną, pełna radości. Oczywistym jest to, że prędzej uśmiechając się nawiążesz relacje z obcymi ludźmi niż będąc smutnym. Ludzie nie lubią otaczać siebie osobami z ponura miną, ponieważ wtedy wasze relacje nie będą pełne radośc, wręcz przeciwnei. Dlatego jaśli nie chcesz na starość siedzieć przed kompem i szukać znajomości przez internet to uśmiechnij się. Nigdy nie wiesz kto się zakocha w twoim uśmiechu.


Ładniej wyglądasz
To powinno być logiczne, że każdy kto się uśmiecha wygląda bardziej atrakcyjnie (chyba, że ktoś nie ma zębów). Zobaczmy na przykładzie.Wyobraź sobie, że jestes facetem. Idziesz sobie spokojnie ulicą, gdy nagle spoglądasz piękną dziewczynę. Myslisz sobie 'mmm... fajna laska', gdy nagle ona odwraca się do ciebie i idzie z ponura miną jakby ktoś jej za karę kazał chodzić po ulicy. No niezbyt to wygląda prawda? No ale gdy odwracamy stytuację i ta piękna dziewczyna idzie z promienistym uśmechem od razu twoja samoocena +50 i prędzej zagadasz do takiej osoby. Wiem, że głupi przkład, ale wydaje mi się, ze troche zobrazował Wam całą sprawę. Osoba uśmiechnięta wydaje sie ludziombardziej atraktycja i godna zaufanie, a to juz duży plus. Zwłaszcza jeśli chcesz kogoś poznac na impezie czy w nowym otoczeniu.


Dzielisz się radością z innymi 
Uśmiechając się bardzo łątwo można sprawić, że na twarz drugiej osoby równiech pojawia się ta miła i entuzjastyczna oznaka radości. Gdy idziesz uśmiechnięta/y ulicą zarażasz pozytywną energią innych. Przynajmniej ja tak mam. Miło sie robi na sercu .gdy masz trochę zły humor, a ktoś na ulicy uśmiechnie się do ciebie. Wtedy dzień staje sie od razu lepszy. Uśmiech może sprawić, że w małym stopniu poprawisz drugiej osobie dzień. Mi zawsze poprawia dzień widok starszej pani w tramwaju, która usmiecha się mimo tego, że wszyscy się cisną jak ogórki w słoiku.


To nic nie kosztuje, a potrafi sprawić tyle pozytywnych rzeczy. Tak mała rzecz niesie radośc i ciepło do każdego, dlatego warto sie uśmiechać. Ludzie często o tym zapominają, sama nie wiem dlaczego, przeciez każdego na to stać. To tylko podniesienie kacików ust i pokazanie swojej radości. Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego postu TY zaczniesz się częsciej uśmiechać.

Uśmiechnij się - zawsze znajdzie się ktoś kto tego potrzebuje !

18 komentarzy:

  1. Czasami usmiech znaczy więcej niż tysiąc słów :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeszcze warto dodać, że uśmiech odmładza :) Szczególnie mnie, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D
    uśmiech towarzyszy mi każdego dnia, PRZEDEWSZYSTKIM wytwarza endorfiny szczęscia! :)

    mam nadzieję, że do mnie wpadniesz!
    MÓJ BLOG - KLIKAJ ŚMIAŁO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z wszystkim! Uśmiech jest piękny, dodaje odwagi i poprawia humor :) A ty mogłabyś się na zdjęciach bardziej uśmiechać :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ''UŚMIECHAJ SIĘ ZAWSZE,NIGDY NIE WIESZ KTO MOŻE ZAKOCHAĆ SIĘ W TWOIM UŚMIECHU''<3
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiecham się, gdy czytam właśnie takie notki ;)
    Uśmiech jak łańcuszki na fb? Powiem Ci, że znalazłaś ciekawe porównanie :D
    Powiem szczerze, bardzo spodobał mi się Twój blog i na pewno zacznę częściej tu zaglądać :)
    A wgl. to ładna jesteś i masz fajny styl, czego chcieć więcej? :D

    Pozdrawiam & zapraszam do siebie ! :**

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post o uśmiechu, ja nawet nie zdawałam sb z tego sprawy jak ważny jest uśmiech. Teraz zdecydowanie bedę częściej się uśmiechać (Sprawiłaś że uśmiechnełam się do ekrany komputera xd)
    Zapraszam na nowego bloga miło będzie jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Bardzo oryginalny :D Jeszcze takiego nie spotkałam :) !!!

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i śliczne zdjęcia ! zostanę na dłużej :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc liczę na jakieś wskazówki :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/
    zostaw cos po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiech w życiu to najważniejsza rzecz :)
    super post :), pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Obserwuję!
    http://kartkastrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uśmiech to naprawdę wspaniała rzecz, a jeszcze piękniejszy jest śmiech. Znam osoba, która potrafi zarazić obiema tymi rzeczami inne osoby!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Uśmiech nic nie kosztuje jednak ja zaliczam się do osób ponurych. Rzadko się uśmiecham. Z nowym rokiem będę starała się tego uniknąć i częściej się uśmiechać.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą.Uśmiech ma w sobie coś magicznego :-D
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny post! Mega przydatny i pozytywny tekst oraz przyjemne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uśmiech to podstawa, genialne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń

Instagram