22 listopada 2015

Jak nie teraz to nigdy

W ostatnim czasie moja cała enargia i pozytywne myślenie znacząco zmalało. Sama nie wiem czemu. Może pogoda, może to, że niektóre rzeczy były nie po mojej myśli. Ale to też przecież nie jest powód do tego, żeby być smutnym i nie mieć na nic ochoty. Jedyne co chciałam robić przez ostatnie kilka tygodni to spać. Tak. tego pragnełam jak nigdy wcześniej. Mojego cieplutkiego łózka, które mnie wołała do siebie.

 Jesienna atmosfera i niezbyt ładna pogoda pomagały temu. Jednak ile można ? Chcieć spać i spać i spać. Przecież tak sie nie da, bo wkońcu prześpię najlepszy czas. Dlatego ogarnełam się, zdecydowanie powiedziałam sobie "Jak nie teraz to nigdy !". Dlatego trzeba wstać poprawić włosy i iść do przodu.
U mnie dni 'zmuły' skończyły się mega pozytywnie i nabrałam chęci do działania i rozwijania się. Może nie było ich bardzo dużo, jednak 'nie lubię nic nie robić'. Zaczełam więc działać w różnych kierunkach i mam nadzieję , że w końcu osiągnę swój cel. Na razie nie mówię jaki, bo nie chcę zapeszać. Obiecuję jednak, że jak mi się uda to z chęcią z Wami się nim podzielę !
Jesień jest czasem pełnym przemyśleń, często też ludzie w tym okresie popadają w (jak ja to nazywam) zmułę. W tym czasie myślimi nad sensem wszystkiego. Osobiście nie przepadam za jesienią, bo mój humor w tym czasie nie jest najlepszy. Dlatego ja zamiast rozmyślania o wszystkim i o niczym preferuje zacząć działać. W sprawach, które odkładaliśmy wcześniej. Powiedziałam sobie : "Jestem silna, dam radę. Jak chcę to potrafię (prawie) wszystko." Wiem , że czasami trudno jest nawet pomyśleć o tym, ale warto spróbować. Jeżeli nie spróbujesz teraz to naprawdę, potem zapomnisz, będzisz miał/a ważniejsze sprawy i nigdy tego nie zrobisz..
Rusz się do działania ,już teraz. Weź kartkę i długopis. Napisz na niej swój cel i powieś w widocznym dla Ciebie miejscu i zacznij działać !

15 komentarzy:

  1. Przez ten post to i ja nabrałam chęci do działania :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oju tak nie jest łatwo oprzeć się chęci "przespania" jesieni :) Jednak walka z tym daję dużo więcej satysfakcji a każde podjęte działanie mobilizuje Nas do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kilka dni temu też straciłam pozytywną energię i wolałam wylegiwać się w łóżku.
    Jakie fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :D jakoś zmotywowal mnie do dzialania i podnioslam się z łóżka :P
    Fajna stylizacja, ale dodalabym w niej jakiś element bizuterii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywacja całkiem spoko, jednak mnie by nie ruszyła :D jestem leń patentowany ;). Jednak na moje szczęście na jesień się budzę z letniego snu ;)
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi motywacja często jest potrzebna, bo taki okres czasu gdy nic mi się nie chce zdarza się często.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, motywacja jest potrzebna - szczególnie podczas jesiennej zamuły :D
    Świetny post! Bardzo miło się czyta to, co piszesz. A, przede wszystkim, trafiasz do odbiorcy w 100% :)
    Zapraszam do siebie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny motywujący post fajnie piszesz i masz ciekawego bloga...
    Na pewno będę wpadać tu częściej <3
    TeenQueen96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam motywujące posty! Ja zawsze rzeczy przekładam na później, a ostatecznie w ogóle ich nie wykonuje ;/
    www.world-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo motywujący post. Ja również mam czasami takie załamania,, nic mi się nie chcę, mógłbym cały dzień siedzieć przed komputerem. Ale trzeba żyć! I się nie załamywać. Super Post super zdjecia...

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram