17 listopada 2015

Autumn look !

Jesień nie należy do mojej ulubionej pory roku, mimo tego, że uwielbiam widok kolorowych liści. Jednak ta ponura pogoda mnie przytłacza i nie czuje się dobrze. Zazwyczaj jesienią pragne tylko spać i nie mam na nic wiecej ochoty. Walczę z tym cały czas, no ale nie mogę się oprzeć mojemu cieplutkiemu łóżku. Ale przechodząc do samego postu to dzisiaj przychodze do Was z dwiema jesiennymi stylizacjami. Wybrałam rzeczy z firmy dresslink.com, ponieważ bardzo mi się podoba asortyment tej firmy. Myślę, że się Wam spodobają. Zachęcam do zaglądania na stronę firmy.

Sweterek - KLIK | Naszyjnik - KLIK | Spodnie - KLIK | Torba - KLIK | Kurtka - KLIK



Rzeczy, które wybrałam nadają się w sam raz na jesienną stylizację. Ulubieńcem tej jesieni są kurtki. Wybrałam jedna purpurową, która jest bardzo oryginalna oraz zwykłą ciemnozieloną dla tych , którzy nie chcą wyróżniać się w tłumie. W każdej ze stylizacji jest naszyjnik oraz torebka. Warto też zwrócić uwagę na górę stylizacji, ponieważ zarówno czarna bluzka i biały sweterek nadają się na różne okazję. Moim zdaniem ubrania są świetne i każdy znajdzie coś dla siebie w tym sklepie internetowym. 

Bluzka - KLIK | Naszyjnik - KLIK | Spodnie - KLIK | Torebka - KLIK | Kurtka -  KLIK





14 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje ^^
    i śliczny blog! ale troszkę różowy za jasny bo się zlewa z białym.
    fajnie piszesz!
    www.raczej-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trochę zmieniłam, dzięki za uwagę ;)

      Usuń
  2. Najbardziej trafiła w moje gusta pierwsza stylizacja, wątpię, że wcisnęłabym się w białe spodnie wyglądając korzystnie.
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek 3.89
    Kurtka 2 13.39
    Bluzka 5.58
    Poklikałam we wszystko, podałam ceny rzeczy, które najbardziej przypadły mi do gustu ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie w sumie podoba się ta pogoda, ale faktycznie ostatnio najchętniej leżałabym tylko w moim cieplutkim łóżeczku i nie robiła nic innego...

    Ceny rzeczy:
    Sweterek - $3.89 | Naszyjnik - $1.49| Spodnie -$8.18 | Torba - $20.38| Kurtka - $17.89
    Bluzka - $5.58 | Naszyjnik - $3.69 | Spodnie - $9.29| Torebka - $3.59| Kurtka - $13.39

    Nie jestem pewna czy czegoś w tych cenach nie pomieszałam, ale popwinno być dobrze.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie urzekła mnie pierwsza stylizacja.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, ta pierwsza taka typowo w moim stylu, nawet na blogu dodałam podobną na pierwszy wpis. Ale w tej drugiej stylizacji urzekła mnie ta pastelowa parka - no fantastyczna kurtka<3

    Sweter 3.89
    Naszyjnik 1.49
    Spodnie 8.18

    www.neverwithoutglasses.blogspot.com blog prowadzę od niedawna, przydałaby się reklama, to byłoby ogromne wsparcie dla mnie, pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ta purpurowa kurtka jest świetna! :) już od jakiegoś czasu mi się podobne podobają, ale nie jestem na tyle śmiała, by wyróżnić się z tłumu :P
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam podobny problem, ale czasami warto się odważyć ;)

      Usuń
  8. Różowa kurtka skradła moje serce!
    różowa kurtka 13.39
    sweterek 3.89
    torba 20.38
    http://louehx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Popraw błędy ortograficzne.
    Masz taki mały ruch na blogu a nawiązałaś współpracę. Szkoda mi takich dziewczyn, które na siłę chcą być super blogerkami i na dodatek zero w nich oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak , błedy się każdemu zdarzają i to nie jest powód do jakiś hejtów, Nie jestem super blogerką i nigdy się za taką nie uważałam . Piszę bo po prostu to lubię , a nie każdy musi podchodzić do tego z uśmiechem ;) Jestem sobą i tyle , a jeżeli nie lubisz czytać mojego bloga to po prostu na niego nie wchodź, nikogo do tego nie zmuszam ;) A to że firma do mnie napisała i chcę spróbowac nawiązać współpracę to nie jest nic złego, czy mam mały ruch na blogu , skąd możesz o tym wiedzieć skoro widzisz tylko że ponad 20 000 wyślwietleń jest ;) Nie wiesz dokładnie co i jak , więc nie osądzaj ;) A na przyszłość nie bój się i napisz kim jesteś , bo teraz wygląda jakyś się bał/ła ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  10. Śliczne ciuszki! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Instagram