10 listopada 2015

#2 Moszovskapoleca

Od kilku dni internetem zawładneła promocja w Rossmanie, bardzo wiele blogerek dzieli się tym co udało im się upolować w trakcie tej promocji. Szczerze, dość negatywnie do tego podchodziłam. Okej, jest promocja. Fajnie. Ale po co o tym się tak rozpisywać i robić nie wiadomo co jeszcze. Jednakże moje zdanie zmieniło sie minimalnie (ale zmieniło, haha), gdy sama poszłam w poszukiwaniu cieni do powiek. Od dawna szukałam odcieniu, który pasowałby do mojej wizji makijażu naturalnego i na codzień. I musze się pochwalić, że wreszcie się doczekałam dnia , w którym wejdę w posiadanie takiego odcieniu. Przy okazji zakupiłam kredkę do oczu, z której jestem równie zadowolona.


Odcień nr 23 Elegant Beige z firmy Eveline Cosmetics idealnie pasuje do makijażu na codzień, takiego jaki lubię i myślę , że mi pasuje. Ma bardzo fajny pigment i świetnie się aplikuje. Co do wytrzymałości nie jestem do końca pewna , bo dzisiaj pierszy raz pomalowałam nim powieki. Jednak po pierwszym użyciu stwoerdzam, że się mocno zaprzyjażnimy. W zestawie jest malutki pędzelek, który dobrze nabiera odcień, dzięki czemu można już za pierwszym razem dokładnie pomalować powiekę. Cena bez promocji to 14,99 zł, ja zapłaciłam jedynie ok.7 zł, co jest bardzo atrakcyjną ceną.
W trakcie pobytu w drogerii oczywiście jak to kobieta, patrzyłam tez na inne produkty. Zainteresowałam się kredką, którą poleciła mi pani ekspedientka. Kredka jest firmy Rimmel i nosinr 001 LIttle Black Smokey. Kolor czarny, bo innego koloru nie używam jest bardzo wyrazisty i trwały. Osobiście mogę stwerdzić , że jest to moja pierwsza tak dobra kredka, która się nie rozmazuje jest wyrazista i łatwo się nią maluję kreski. Cena bez promocji to 20,99 zł, ja zapłaciłam za nią jedynie ok. 10 zł.
Serdecznie Wam polecam te dwa produkty, ale i też inne kosmetyki do makijażu oczu , które do 13 listopada znajdziecie -49% taniej w Rossmanie. Promocja jest warta uwagi, bo można znależć kosmetyki dobrej jakości w super cenach.
Dajcie znać czy ktoś skorzystał z promocji lub ma zamiar.
Chciałabym Was poprosić również o napisanie czy chcielibyście więcej postów o urodzie i makijażu, jak również pomysły na nie. Z góry dziękuję :*

16 komentarzy:

  1. Ja nie korzystałam i nie skorzystam, ponieważ się nie maluję ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że takie neutralne cienie powinny się znaleźć w każdej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też tak myślę ! Każda kobieta powinna mieć takie cienie, bo idealnie pasuje na codzień, do szkoły/pracy , ale też i na wieczór ;)

      Usuń
  3. Kredka jest faktycznie bardzo dobra, sama jej używałam ;) Odwiedzisz mojego bloga ? http://xilleyx.blogspot.com/ Będę wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście używam kosmetyków z Rimmel ,są świetne
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście używam kosmetyków z Rimmel ,są świetne
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również skorzystałam z promocji :D Zastanawiałam się nad tymi cieniami tylko w innym kolorze ale w końcu zdecydowałam się na czwórke z miss sporty :D
    Jak promocje dobiegną końca to też o nich napiszę taki post podsumowywujący wszystko, bo zamierzam jeszcze kupić rozświetlacz z wibo :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, bazowy cień:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar wybrać się do Rossmana 14,kiedy będzie promocja na podkłady. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również , chę sobie kupic puder pyłkowy z WIBO ;)

      Usuń
  9. Kolor ładnie się prezentuje, ja też lubię stosować taki naturalny makijaż, a jak się prezentuje na powiekach?

    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze Ci powiedzieć , że świetnie. Kolor jest delikatny i bardzo fajnei sie prezentuje na powiekach ;) Do tego jest bardzo trwały , więc jestem bardzo zadowolona ;D

      Usuń
  10. Bardzo zainteresował mnie ten eyeliner! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam podobnego cienia do codziennego makijażu - Catrice nr 780, jest delikatny i ładnie rozświetla powiekę. :) Ja lubię Rossmanowe posty, bo można dowiedzieć się, co jest warte uwagi, chociaż przyznaję, że nieraz już nudzi mnie ich ogrom... ;) http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie korzystałam xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram