11 października 2015

Uwierz

Wiara w siebie i swoje możliwości jest bardzo ważna. Nie można powtarzać sobie " Ja nie tego nie umiem, jestem głupia" i się załamywać. Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz czy dasz radę. To normalne, że każdy ma chwile słabości. Traci poczucie własnej wartości. Ale trzeba w siebie uwierzyć. Powiedzieć " Dam radę !"



Oczywiście najłatwiej jest powiedzieć NIE POTRAFIĘ i nic nie robić w tym kierunku. Ja sama często tak robię , bo po co się wysilać, jak moge nic nie robić. Okej. Ale wtedy nic nie osiągniesz. Tłumaczenim , że nie umiesz nic nie zdzialasz. Wręcz przeciwnie. Nie będziesz nawet stał w miejscu tylko się cofał krok po kroku , za każdym głupim tłumaczniem. Jednak nie to jest najgorsze, będziesz wmawiał sobie (nie umyślnie) , że nie potrafisz i sam będziesz budował swoją niską samoocenę, której tak naprawdę nie chcesz.
Mówiąc i myśląc pozytywnie sam siebie nakręcasz , że dana rzecz się uda. Zaczynasz się cieszyć , że spróbowałeś. Czerpiesz radość z tego.
Czemu niby masz nie dać rady ? Bo ktoś tak powiedział ? Bo poprzednim razem się nie udało ? Każdy, nawet najmądrzejszy człowiek, ma prawo do błędu i porażki. Nie można od razu przekreślać swoich możliwości. Jeśli nie będziesz pracować to niczego nie dokonasz. Bo nic nie przychodzi podane na tacy dla siedzącego na fotelu i oglądającego telewizor 24h/7 człowieka.
Musisz walczyć o swój cel. Nie możesz się poddawać na starcie, bo ktoś powiedział, że nie dasz rady. Nie wyszło ci za pierszym razem, wyjdzie za 3 lub 5 próbą. Każda porażka, jest dla nas doświadczeniem i uczy nas wielu potrzebnych rzeczy. Pamiętajmy , że każdy ma PRAWO DO PORAŻKI i to jest zupełnie normalne. Raz się uda , drugim razem nie. Musimy się nauczyć , że czasem trzeba o coś zawalczyć, aby to osiągnąć. Jedyny sposób to praca, praca i jeszcze raz praca. Ale to czasami za mało. Potrzeba czegoś więcej. WIARY, która pobudzi nas, pomoże w osiąganiu celu. W końcu jesli nie wierzysz to po co to robisz. czy człowiek , który nie wierzy w Boga , chodzi do kościoła ? No oczywiście, że nie. (wiem trochę dziwny przykład, ale myślę że troszkę pomógł zobrazować sytuację) Dlatego wiara jest bardzo ważna.
Uwierz w swoje możliwości, a dokonasz wszystkiego !

37 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i świetna luźna stylka. Zapraszam do mnie--> http://kolibeereek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Ja mam zawsze mało wiary w siebie, ale chyba muszę to zmienić :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Bardzo ładnie wygląda jesteś mega śliczna. Fajna koszula.
    http://glessfashion.blogspot.com/2015/10/lucluc_1.html#comment-form mogę prosić o wejście w linki? Odwdzięczam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post. Śliczne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak uważam , że trzeba wierzyć w siebie .
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjecia! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to napisałaś! Ja pamiętam, że jak prawko zdawalam to juz po 5 razie praktyki chciałam się poddać bo w tydzień w tydzień miałam porażki i kiedy już chciałam odpuścić stwierdziłam, że nie mogę się poddać i za 6razem udało mi się ;) trzeba walczyć do samego końca bo tylko wtedy będziemy szczęśliwi ,że osiągnęliśmy cel !

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Moja Najlepsza <3 Słuchaj post cudny, zdjęcia też są.. no wporządku;* haha Moja Modelka :)
    Słuchaj bardzo, mocniutko Cię lubię i zawsze po naszych sesjach motywujesz mnie do dalszego rozwijania się w pasji, za co ogromnie dziękuję. Pozdrawiam gorąco z rodzinką;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiara w siebie jest najważniejsza. Masz rację ^^
    Bez wiary nie było by mojego bloga i wielu innych rzeczy :)
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze trzeba wierzyć w siebie bo inaczej traci się poczucie własnej wartości :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się, jeśli uwierzysz w to, że dasz radę, to uda się :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. masz racje, żeby coś osiągnąć trzeba w to wierzyć i się nie poddawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się tb :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. No i takim krótkim postem zmotywowałaś mnie do życia : )

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Post daje dużo do myślenia :) Zgodzę się z tobą całkowicie, bo na własnym przykładzie wiem, że żeby coś osiągnąć trzeba tego chcieć i starać się, bo inaczej nie zajdzie się daleko :)
    A stylizacja piękna!
    Buziaki!
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak...
    ja staram się myśleć pozytywnie, bo nie jest na tym świecie AŻ tak źle żeby się załamywać...na pewno nie w naszym wieku!
    śliczną masz buźkę i super piszesz, będe tu wpadać :)

    Serdecznie zachęcam do udziału w KONKURSIE w którym można wygrać wiele ciekawych nagród :D
    ( między innymi mnie jako aktywnego czytelnika!)
    zapraszam! ;)
    http://maja-sum.blogspot.com/2015/10/jesienny-konkurs.html#more

    OdpowiedzUsuń
  17. "Dam radę" Dwa słowa które dają kopa do dalszego działania :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wygladasz, styl i klasa :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tobą! Ja przez większość swojego życia wmawiałam sobie, że nie dam rady. Teraz to się na mnie odbiło. Jestem nieśmiała i nie wierzę w siebie. Zaczęłam pracować nad sobą i na razie daję radę!
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    tosia-antonina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post i całkowicie się z tobą zgadzam. Wiara w siebie czyni cuda :)

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oj tak, zdecydowanie trzeba wierzyć w siebie i swoje możliwości. :) bo skoro my w siebie nie wierzymy, to niby kto ma to za nas zrobić. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam ,ze w głowie siedzi wszytsko trzeba tylko odpowiednio się motywować :) Jeśli mogę coś doradzić powinnaś zrobić na trochę ciemniejszy kolor "dodaj komentarz" trzeba się przyjrzeć żeby znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za suszną uwagę ! Już poprawione ;)

      Usuń
  23. Motywacja samej siebie dużo daje! Dobry i prosty look ;)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się! Wiara jest bardzo ważna, żeby coś osiągnąć trzeba w to mocno uwierzyć i myśleć pozytywnie ;) Śliczne zdjęcia!


    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie napisany post :))
    Masz rację, trzeba wierzyć, że się uda, bo w przeciwnym razie faktycznie się nie uda :))
    Super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem jeśli się czegoś pragnie to powinno się robić wszystko co możemy w tym kierunku!
    Fajny post:)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądasz! bardzo fajna stylizacja!

    czy mogę prosić o głos w konkursie? :)
    http://ddob.com/blogbook/id/4900/stay-positive-by-diana-konkurs-ddobinsta

    OdpowiedzUsuń
  28. Znudzona zaczynałam...
    Podekscytowana czytałam..
    I płakałam gdy się kończyło! :(
    Świetny post - więcej takich kochana! <3
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje ci za ta motywację
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie to ujęłaś, wielkie brawa dla Ciebie :)
    + mega spodobał mi się nagłówek bloga! powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdjęcia i super post ! :D

    http://olxaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram