30 października 2015

Bogactwo

Gdy słyszysz to słowo to co pierwsze przychodzi Ci na myśl ? Sława, pieniądze, kariera, drogie ubrania. To oczywiste, że każdy (przynajmniej większość) tak pomyśli. W dzisiejszych czasach, chyba wszyscy wiedzą , że jak ktoś nie ma pieniędzy Iphona to nie jest się 'zajebistym'. Tak niestety jest. Straszanie mi się to nie podoba. Teraz liczy się wygląd, pieniądze, ubrania a nie człowiek. Czy nie można cenić ludzi po charakterze, zachowanie ? Nie każdy ma pięniądze, ale czy to znaczy, że przez to ma być gorszy ? NIE !



Istnieje coś takiego jak bogactwo wewnętrze (albo właśnie to wymyśliłam, haha).  Masz swoje zdanie, wyjątkowy charakter. Nie można Ciebie podrobić, bo jesteś jedyny/a w swoim rodzaju. Dzięki swoim czynom, zachowaniu, poczuciu humoru i uśmiechem jestes wyjątkowy. I bogaty. Tak. Bogaty/a w środku. Nie przez to w czym jesteś ubrany/a, ale przez to jakim jesteś człowiekiem.
Denerwuje mnie to jak ludzie oceniają kogoś po tym jakie ma buty czy telefon. Czy to jest tak naprawdę ważne jak ktoś się ubiera ? Moim zdaniem nie. Oczywiście, że nie chciałabym przyjaźnić się z osobą, która chodzi w porwanych lub brudnych rzeczech i w ogóle o siebie nie dba. Chyba nikt by nie chciał. Ale to, że ktoś ma bluzke tańszej marki nie znaczy, że jest kimś gorszym. Pamiętajcie, nigdy nie dajcie sobie tego wmówić.
Często się zastanawiam czemu tak jest. I dalej nie znalazłam odpowiedzi. Możne ktoś zna ? Wdaje mi się, że to zjawisko oceniania po wyglądzie jest już masowe. Szkoda. Osobiście znam osoby, które może nie mają drogich ciuchów i fajnych telefonów, ale są naprawdę wspaniałymi ludźmi. Przez to jak się zachowują i traktują inne osoby. I oo właśnie chodzi. Żeby być dobrym człowiekiem, nie przez to co się ma , ale przez to co dajemy innymz serca.


21 komentarzy:

  1. Pieniądze to nie wszystko. Zgadzam się z Tobą ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post! Pieniądze to nie wszystko! Również się na ten temat z Tobą zgadzam!
    Śliczne zdjęcia! :)

    http://0hopeinmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądrze napisany post ;))
    Oczywiście, że bogactwo wewnętrzne się bardziej liczy, ale w tych czasach niestety rzadko się na to patrzy :/
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio się zastanawiałam czy o tym na swoim blogu nie popisać. To co się dzieje obecnie to jest straszne. Wszystko się zmienia. Ludzie ogólnie potrafia być bardzo wredni a materialista to, co 2 człowiek. Oczywiście, że nie wszyscy posiadacze markowych ubrań są żli i tacy jak reszta. Trzeba mieć twardy tyłek i mieć ich gdzieś, żyć po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post naprawdę wciągający naprawdę śliczne zdjęcia :3 obs i liczę na rewanż :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieniądze są ważne, lecz nie najważniejsze. Niestety większość dzisiejszego pokolenia nie potrafi tego zrozumieć co skutkuje przeróżnymi niezbyt miłymi sytuacjami.

    tynabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie rozumiem jak można oceniać przez pryzmat pieniędzy :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post I stylizacja 😍 Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponoć kasa szczęścia nie daje, ale lepiej żyć pozwala. Ja jednak ciągle jestem zdania, że ludzie bogaci w doświadczenie i życiową mądrość są wiele warci. Kasa pomaga nam czesto spelniac marzenia i to doswiadczenie zyciowe zdobywac,ale bez wielkich bogactw mozna zyc godnie i ciekawie :)

    Pozdrawiam- kobieta na emigracji

    kobietanaemigracji.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponoć kasa szczęścia nie daje, ale lepiej żyć pozwala. Ja jednak ciągle jestem zdania, że ludzie bogaci w doświadczenie i życiową mądrość są wiele warci. Kasa pomaga nam czesto spelniac marzenia i to doswiadczenie zyciowe zdobywac,ale bez wielkich bogactw mozna zyc godnie i ciekawie :)

    Pozdrawiam- kobieta na emigracji

    kobietanaemigracji.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci szczerze, że póki nie poznałam mojego chłopaka to sama starałam się być zawsze taka mega fajna, na topie, żeby być lubianą i popularną w szkole.. Teraz gdy mam 20 lat i z chłopakiem jestem już 2 lata, dojrzałam różne zjawiska, że mój facet kocha mnie taką jaką jestem, w dresie, no makeup. Nie musze podobać się wszystkim dookoła, ważne, że ludzi bliscy mojemu serduszku kochają mnie za to jaka jestem<3
    Dlatego nie warto patrzeć na pieniądze, popularność, to jak ktoś wygląda.. Dojrzałe myślenie i bycie sobą po prostu przychodzi z czasem.

    Pozdrawiam!:)

    http://madziuchnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to chyba jest najfajniejsze ! Przy chłopaku mozesz wyglądac jak strach na wróble a on i tak uważa , że jesteś najpiękniejsza :D

      Usuń
  13. Zgadzam się z Tobą w 100% :)
    Obserwuję
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prowadzisz bardzo ciekawego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że bogactwo w dzisiejszych czasach jest ważne, bo nie odnajdziemy się wśród znajomych, to powoli jednak robi się straszne! Mam nadzieję, że mi nigdy nie strzeli mi tak zwana szajba! ;)) Ślicznie wyglądasz!
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To zalezy od wychowania. bo jezeli rodzice gustuja w bogatych ludziach to dziecko bierze przyklad. TO ABSURDALNE.

    http://maja-sum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram