1 września 2015

Nie jestem gotowa !

Dzisiaj jest chyba znienawidzony dzień wszystkich uczniów, mianowicie 1 września, a co za tym idzie rozpoczęcie roku szkolnego. Jeszcze 4 dni temu oprócz 5 zeszytów nic nie miałam. W niedzilę dokupiłam do tego piórnik i parę długopisów. Kompletnie nie jestem przygotowana do powrotu do szkoły. Żyję jeszcze tymi cudownymi wakacjami.



Przede mną 2 klasa liceum, podobno ta najgorsza jednak ja nawet o tym nie myślę. Najchętniej poszłabym spać i nie myślała o tym. W sumie to nawet nie mam czasu o tym myśleć. Przez ostatnie 2 tygodnie wakacji praowałam 12 h dziennie, jak tylko przychodziłam do domu to jadłam i szłam spać, a następnego dnia nie wyspana jechałam 6 km do pracy. No ale cóż, niemożna narzekać ! Wkońcu sama tego chciałam , więc tak mam.



Nie zauważyłam kiedy minęły te 2 miesiące wakacji. Jeszcze wczoraj pamietam jak się cieszyłąm na wyjazd do Warszawy , który był 27 czerwca. A teraz ? Jest 1 wrześniaa ja nie jestem gotowa do szkoły. Zarówno fizycznie, psychicznie jak i rzeczowo. Na samą myśl o tym , że za ok.10 dni zaczną się sprawdziany i kartkówki odechciewa mi się wszystkiego. Mówię NIE ! Stanowcze NIE , NIE , NIE i jeszcze raz NIE. Nie chce wracać do szkoły noo !




Krótko mówiąc , kto z nas chce wracać ? Mimo tego,że fajnie jest pobyć z koleżankami czy kolegami z klasy to nauka przewyższa w szkole. Znów będę spała po 6 h dziennie jak nie mniej i wstawala pół przytomna żeby zdążyć na pociąg.. Ehh Moszowska.. Tak wybrałaś tak masz !

Trochę narzekania było, ale teraz wróćmy do rzeczywistości. Szkoła szkołą , ale uśmiech na twarzy nie może nam złazić z buzi. Bo niby czemu ? Szkoła i tak będzie nas obowiązywała więc nie można się nią dołować, bo to nic nie da. Lepiej przyjść na lekcję z uśmiechem i może akurat będzie 5 niż smucić się i innych obok siebie. Pozytywne nastawienie to podstawa ! Dlatego nie przejmujmy się zbędnymi rzeczami tylko ruszmy do szkoły z pozytywną energią i uśmiechem ! Strajmy się uczyć jak najlepiej, a jak nam nie wyjdzie to zawsze jest drugi raz. Przecież każdy ma prawo do błędu i czasem się poddaje, ale ważne jest to żeby podnieś się , ogarnąć i iść dalej. Pamiętajcie, szkoła to nie jest wszystko ! Oceny ocenami, ale życie toczy się dalej. Nie przejmujmy się na zapas tylko cieszmy się tym co mamy ! Uśmiech i pozytywne myślenie w szkole to jedna z najważniejszych rzeczy potrzebnych do przetrwania tych 10 miesięcy.

 Życzę wszystkim dobrego roku szkolnego z uśmiechem na twarzy !


Bluzka - Mohito/Spodnie - Cropp/Buty - New Yorker/Okulary - Sinsay

27 komentarzy:

  1. Ja też żyję wakacjami, ale muszę powoli się ogarniać, wkońcu maturalna klasa ;///... ale jak narazie Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Pamukkale ♥
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy z nas chciałby chyba jeszcze miesiąc wakacji ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od 2 klasy liceum jest gorsza 3. Nauczyciele z przedmiotów, których nie zdawaliśmy odpuścili nam 2 semestr, ale w pierwszym musieliśmy się normalnie uczyć, a do tego nauczyciele z przedmiotów maturalnych dodatkowo nas gnębili. Trochę luzu mieliśmy tydzień przed studniówką. I kochane siedzenie w szkole od 7-16 i raz w tygodniu do 19. Jupi! Tylko tydzień ferii i chodzenie do szkoły w soboty, w marcu i kwietniu od 9-14.
    Naprawdę druga klasa nie jest taka zła jak się może wydawać, trzecia będzie gorsza.

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście mam jeszcze cały miesiąc wakacji! :)
    ale Tobie życzę powodzenia w szkole !

    Odwdzięczam się za komentarze i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ile ja bym dała zeby miec jeszcze miesiąc wakacji!

      Usuń
  5. Ja Tobie też życzę udanego roku szkolnego :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bym była kompletnie nie przygotowana, na całe szczęście już do szkoły nie wracam :)
    Czy ja wiem, czy pracowanie przez 2 tyg w wakacje jest złe? Ja pracowałam w 2 liceum. Chodziłam do szkoły, a weekendami chodziłam do pracy. Byłam kompletnie zawalona wszystkim, ale doceniłam sobie pieniądz :D
    Życzę ci dużo entuzjazmu! :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , ja nie mówiłam sensie jest zła tylko męcząca ^.^

      Usuń
  7. Ja na szczęście dopięłam wszystko na ostatni guzik :)
    ♥Diy like it!♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem w 2 liceum :( łączę się w bólu, i trzymam za nas obie kciuki!

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz! Czas tak zleciał, że ja cały czas myślę, że są wakacje.. Niestety czas się obudzić :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia ;P Nie przejmuj się szkoła minie raz dwa ! ;P Powodzenie ;)
    Serdecznie zapraszam ! ---> Blog Estery

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie nadal nie dociera. że zaczęła się szkoła :C
    pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie chce myśleć o powrocie do szkoły! Powodzenia w liceum! Bardzo ładny nagłówek <3

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem w pierwszej gimnazjum, ale jestem bardzo zadowolona z wyboru szkoły ^^

    Zapraszam na konkurs fotograficzny! Do wygrania kosmetyki ;)
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/2015/08/ulubiency-wakacji-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem teraz w klasie maturalnej ;/

    Zapraszam serdecznie na mojego niedawno założonego blogaska graficznego. Z góry dziękuję. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba wszyscy żyjemy jeszcze wakacjami, ale cóż.. Trzeba się wziąc w garść :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też żyję jeszcze wakacjami, eh!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wakacje, wracajcie :D Bardzo ładny strój :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się wciąż wydaje że są wakacje ;c i nadal nie jestem gotowa na szkołe ;c świetny outfit i bardzo pozytywny blog bede tu zagladala czesciej :*
    Zapraszam do mnie maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja taka klasyczna połączenie białego z czarnym . Ja jeszcze rok i też idę ale do technikum
    zapraszam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam dokładanie tak samo, kiedy zaczął się nowy rok szkolny - żyłam jeszcze wakacjami :)
    Super piszesz ♥

    Lu Style Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie na razie jest dobrze zobaczymy co będzie dalej :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Instagram