22 września 2015

1# Moszovskapoleca

Uwielbiam filmy romantyczne lub dramaty, które wyciskają ostatnie łzy z moich suchych oczu. Jestem fanką takich ekranizacji. Jednakże kobieta zmienną jest i czasem lubi obejrzeć coś innego. Thriller science fiction to strzał w dziesiątkę. A o czym mowa ? O drugiej z cyklu ekranizacji powieści Jamesa Dashnera, czyli  "Więzień Labiryntu : Próby ognia ". Wybrałam się na to do kina z chłopakiem , dlatego że starsznie podobała nam się pierwsza część i gdy ją obejrzeliśmy obiecaliśmy sb , że jak wyjdze druga to koniecznie musimy iść obejrzeć ją na dużym ekranie w wersji 3D.

 
 Nie będę Wam szczegółowo pisać o czym film jest , ponieważ wtedy oglądanie filmu straciłoby całkowity sens. Osoby, które widziały pierwszą część, napewno z ciekawością chcą wiedzieć co się dzieje t tej części. Opowiem krótko. Zalezienie wyjścia z Labiryntu miało być końcem. Wszystko miało się ułożyć, jednakże tak się nie stało.Historia zaczyna się odnowa, jednak w innym miejscu. Thomas wraz z innymi trafia do zamkniętego budynku, który ogrodzony jest wielkimi murami chroniącymi przed klimatem, który jest (powinien być) bezpiecznym schronieniem dla tych , którzy wydostali się z labiryntu. Jednakże po chwili garstka osób orientuje sie , że coś jest nie tak. 
Od tego momentu zaczyna się cała akcja, która nie pozwala chociaż na chwilę oderwać uwagi od filmu. Zaskakujące klimat, pasożyty, ciągła podróż i przygody, któe spotykają bohaterów naprawdę przykuwają uwagę. Osobiście powiem , że w pewnych momentach aż podskakiwałam na fotelu , ponieważ często działo się to , czego człowiek nie mógł się w tym momencie w ogóle spodziewać. Oczywiście mój kochany w takich momentach wybuchał smiechem z powodu moje zachowania i tego podskakiwania. Zawsze mogę na niego liczyć :D
Film jest naprawdę wart obejrzenie. Jedyną wadą (taką malutką) była w niektórych momentach gra aktorów, jednakże ekranizacja jak najbardziej udana. Z kobeicego oka mogę powiedzieć , że w oglądaniu filmu pomagają przystojni aktorzy, którzy na wielkim ekranie wygądają najlepiej. Także z całego serca polecam wszystkim. Myślę , że druga część dorównuje pierwsze , a nawet jest lepsza. 

PS. Jeżeli któś oglądał Igrzyska śmierci i mu się podobały. To ten film również się spodoba !

POLECAM : 
www.paniyoanna.blogspot.com
http://victoriaaprincesss.blogspot.com/

22 komentarze:

  1. Nie oglądałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym filmie , muszę obejrzeć *.*
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. O filmie słyszałam. Jednak ja zawsze staram się najpierw przeczytać zekranizowaną książkę, żeby się mniej więcej orientować o co w filmie chodzi. Przeczytanie książkie przed filmem ma też inne cechy. Uzupełnia obraz książkowej rzeczywistości, rozwija wiele aspektów z życia bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam pierwszą część - nie zachwyciła mnie, ale na pewno obejrzę drugą. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam wszystkie części, a od drugiej cały czas jeździmy do kina z naszą klasą. Akurat tak się składa, że ostatnią część będziemy oglądać w trzeciej gimnazjum :)
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrych opinii o tym filmie i chyba w końcu go obejrzę ;)

    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog;). Będę tu wpadać częściej;).
    PS.: Obserwuje i liczę na rewanż;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o filmy, które oglądam, mam tak samo jak ty! Również oglądałam pierwszą część tego filmu i mi się bardzo spodobała. Teraz dzięki Tobie muszę koniecznie obejrzeć i drugą część. ^^
    Pozdrawiam :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle zabieram się za ten film, ale myślałam, czy może najpierw nie przeczytać książki?

    http://alexonline167.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rób nadal to co kochasz i nigdy się nie zmieniaj :) I pamiętaj kamera nas lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczyna się super :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm brzmi zachęcająco :) Ja jestem ogromną fanką sagi zmierch i autorki Stephanie Meyer, a wczoraj miałam okazję zobaczyć film na podstawie jej książki Intruz i byłam zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam Dylana i wczorajszy pobyt w kinie na 2 części był równie udany jak Twój.
    Ja nic nie mam do gry aktorskiej :) Film był najlepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Omg muszę obejrzeć :*
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post :) Ja osobiście nie oglądałam tego filmu ale zachęciłaś mnie do obejrzenia i jutro sobie obejrzę pierwszą część super post i blog!
    http://dziewczynaodkrywaswiatposwojemu.blogspot.com/2015/09/hello-wekkend.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam Igrzysk, a o tym filmie w sumie nie słyszałam.. (może jakaś zacofana jestem w nowościach kinowych, pewnie tak ;)). Ale w sumie.. wolę romansidła wyciskające łzy ;)
    Serdecznie zapraszam do siebie, powróciłam do blogowania ;)
    http://life-fashion-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę obejrzeć ją jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię filmy romantyczne :) Najlepiej bez happy endu :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ,,Więzień labiryntu"! Niestety nie mogłam pojechać na drugą część do kina :(
    Muszę obejrzeć jak już będzie w internecie:D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie obejrzę ten film, ale najpierw mam zamiar przeczytać książkę :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram