8 sierpnia 2015

Uf , jak gorąco !

Jest godzina 01:17 a ja dalej nie śpię. Coś w srodku mówi , że nie moge zasnąć. A czemu ? Mam wrażenie , że potrzebuje tutaj coś napisać. Tylko co ? Sama nie wiem. W ostatnim czasie wena zamiast być blisko, ucieka gdzieś daleko i nie moge jej odszukać. Ale znajdę ją !


W tym tygodniu pogoda bardzo dopisuje. Jest ciepło, ale wieje lekki wiatr, który sprawia, że człowiek czuję się lepiej. Słońce świeci, Można ubrać szorty oraz zwiewną koszulkę. Jest wspaniale, Nie wiem jak Wy , ale ja kocham taką pogodę, Może czasem ten skwar mógłby być mniejszy, jednak to że czuje promienie słońca sprawia , że jestem bardziej radosna ! Promienieje !

A co najlepszego na taką pogodę ? Wyjazd nad wodę ! W tym tygodniu byłam już dwa razy, jednak może jutro (w zasadzie dzisiaj) pojadę równiez. Uwielbiam się opalać, Pływanie też jest fajne. Ale najlepsze opalanie pływając. 2 w 1 ! Osobiście mogłabym leżeć całymi dniami na plaży i się opalać. Nie wiem jak wy, ale lubię czuć jak "słońce się na mnie kładzie".



Opalanie opalaniem, ale pamiętajmy, że co za dużo to nie zdrowo. Mama zawsze powtarzała, nie ważne czy miam 10 lat czy 17. Weż coś na głowę i koniecznie posmarój się kremem z filtrem ! Czasem nie zgadzam się z moją mamą , ale w tym akurat ma rację ! Krem z filtrem i kapelusz na głowę to podstawa ! Nie ważne czy nam gorąco. Musimy mieć coś na głowie , bo nikt z nas nie chce wylądować w szpitalu z udarem.

Wyjazd nad wodę zawsze się sprawdza w upalne dni. Chłodne jezioro to cudowne miejsce dla każdego, gdy na dworze jest 39 stopni ( w cieniu!). Będąc nad wodą spędzamy czas aktywnie, można wypożyczyć kajak, pograć w siatkówkę i odpocząć !


Pogoda na weekend zapowiada się cudowna , więc może i ty spędzisz czas nad wodą ?


Przypominam o konkursie ! ;) KLIK 

29 komentarzy:

  1. Świetny i mądry post!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dzis nie mogłam usnąć ;(
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda idealna na pływanie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja prawie codziennie chodzę na basen. ;)
    Gdzie kupiłaś tą sukienkę, bo mam chyba taką samą. Moja jest z House. xd

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam właśnie w sklepie House , więc mamy taką samą sukeinkę :D

      Usuń
  5. sliczna sukienka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jak jest ciepło i świeci słońce, ale ostatnio robi się za gorąco i nie mogę wytrzymać! Jutro jadę na kilka dni nad morze! Czeka mnie plażowanie!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. taka pogoda jest idealna do wyjazdów nad wodę ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia!

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie mogę się teraz na słońcu pokazywać ;((( Blada jak ściana jestem no ale cóż .. u mnie bez wiatraka w domu to nie ma opcji :D Pomyśleć że już za niedługo będziemy tęsknić za tymi upałami,..jak to zazwyczaj bywa jesienią..szkoda że lato takie krótkie. Filtry to mega ważna sprawa i mało kto zdaje sobie z tego sprawę :/

    http://nammaniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma co oszczędzać na zdrowiu i trzeba się chronić wiem z własnego doświadczenia bo rok temu miałam szok termiczny nic ciekawego !

    Pozdrawiam i zapraszam pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas nad wodą? Bardzo chętnie, chociaż u mnie ciężko znaleźć miejsce, w którym można się popluskać :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i czekam na opinie :) http://teenzoom.blogspot.com

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia :D Ja też ostatnio byłam nad wodą :)


    ✿Jestem Folta - kliik✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna zdjęcia :) Ja zbytnio nie lubię, gdy jest tak gorąco, ale pobyt nad wodą to idealne rozwiązanie :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę znieść już tych upałów ;-;
    Bardzo lubię lato, lecz, gdy za oknem jest max. 30 stopni C, a nie 40 ;o
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia ;)
    W taką pogodę to tylko nad wodę, ale znów przy aż takim słońcu to trzeba litry kremów do opalania :D

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie było mega gorąco a od wczoraj jest już na szcęście chłodnniej :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W taki upał to tylko nad wodę! :D
    Świetne zdjęcia ;))
    Ja też ostatnio nie mam weny do pisania postów ;__;

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W taką pogodę to tylko i wyłącznie nad wodę! Albo siedzieć w domu... ale woda jest o wiele, wiele lepsza :D
    Ja też cierpię na brak weny, choć chciałabym jakoś ruszyć ten mój blog, to kiepsko mi to idzie :(
    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie napisany post, ja osobiście uwielbiam upały ♡ Zapraszam do mnie Kllaudy.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiscie to rowniez nie trawie upałów ale hello? Mamy lato wiec nie ma co narzekać! Ludzie docenia upały zima gdy nikomu nie bedzie chciało sie wyjsć z domu bo bedzie -20 stopni za oknem

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przedostatnie zdjęcie moim zdaniem urocze, a za upałami raczej mało osób przepada. Ja często w nocy nie mogę spać, bo jest mi za gorąco a jak się otworzy okno, to jeszcze gorzej. :D

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne widoki^^ Ja akurat przebywam w Holandii, a tu najwyższa temperatura to 25st :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam, że masz siłę się stroić - ja biegam w t-T-shircie i spodenkach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)

    Zapraszam do mnie : http://recenzjeksiazkomaniacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też nie lubię upałów ale nie ma co narzekać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja lubię upał i też lubię siedzieć na plaży!

    OdpowiedzUsuń

Instagram