13 lipca 2015

Wykorzystaj to !

Wakacje. W końcu one do nas przyszły. Czas wolny od nauki. Wszyscy tak się cieszyli na ten czas. Ale czy my dobrze go wykorzystujemy?  Wstajemy o 12, jemy obiad zamiast śniadania. Później zastanawiamy się co zrobić. Aż w końcu siadamy przy komputerze lub telewizorze i dzień mija. Potem następny dzień.  Tydzień. I zanim się nie obejrzymy wakacje się skończą.


A czy to nie powinno wyglądać tak ? 
1. Wstaje o 10, jem śniadanie.
2. Chwilę przeglądam fejsbuki i inne.
3. Robią coś  kreatywnego.
4. Zmęczona, ale szczęśliwa kładę się do łóżka.


Ale co kryje się za słowami "ROBIĘ COŚ KREATYWNEGO" . To dobre pytanie. Każdy z nas lubi coś innego. Jeden lubi siedzieć w domu i czytać książkę , a drugi wyjść na miasto ze znajomymi lub iść na imprezę. Ale ważne żeby robić to czego nie możemy w roku szkolnym. Czy nie o to nań właśnie chodzi wakacjami ? Cieszyć się wolnością ? Bawić się ? Spędzać czas tak jak nam się podoba ?


Hmm.. " Tak jak nam się podoba " 
To mi się podoba to że będę siedzieć przed komputerem lub przełączać kanał na telewizorze ? Okej. Podoba mi się to , ale na jeden czy dwa dni a nie na całe życie. Pomyślmy. Czy siedząc w domu i nudząc się wniosek coś do swojego życia ? NIE. Będę dalej tą nudną dziewczyną (lub chłopakiem), która nic nie robi cały dzień.  Moi drodzy ! Nie o to chodzi !



Musimy wziąć życie we własne ręce o zanieść je tam, gdzie będziemy szczęśliwi!  Zrobić cis wartościowego ! Ciekawego ! Co zostanie nam w pamięci na wiele miesięcy i z uśmiechem będziemy to wspominać !  Wstawać codziennie rano z uśmiechem i myślą "To będzie mój dzień!  Wykorzystam go jak najlepiej!". Trzeba się otworzyć na świat i ludzi , a nie zamykać w domu. Wykorzystamy ten czas beztroskich chwil wolności jak najlepiej !


Buziaki Moszovska!  :*

48 komentarzy:

  1. Ciekawy post, ciekawe fotki.. Czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. ;) Ja też nie rozumiem, jak można spędzać całe wakacje przed komputerem czy telewizorem. Każdy tak na nie czeka, a jak już się doczekamy to połowa je marnuje.
    http://olxaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zamierzam wykorzystać wakacje w 100% pod każdym względem :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z #OOTD z Myszką Mickey ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację! Nie warto siedzieć w domu z dala od "rzeczywistych" ludzi, a z bliska do "wirtualnych" na czasie na Fb! Nie warto! W ten sposób zmarnujemy czas, na który tak długo z utęsknieniem czekaliśmy. Zróbmy coś kreatywnego!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post! Trzeba wolny czas wykorzystać jak najlepiej ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację! Co to za wakacje spędzone w domu?
    Ja staram się nie marnować czasu.
    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny oraz bardzo mądrze napisany post ♥. Zgadzam się z Tobą w stu procentach :). Powinniśmy w pełni wykorzystywać wolny czas oraz starać się zapełnić nasz harmonogram, tak aby nie dopadła nas nuda. Śliczne zdjęcia *.* Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywny post ! *.*
    Zapraszam również do mnie --> http://nooordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, może zmotywować do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo motywujący post! Warto wykorzystać te wakacje w pełni :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczery post :) podoba mi się, masz świetne oczy :> obserwuję
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I już nastawiam budzik! :D

    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczy! Masz rację lżdy dzien wykorzystaj jak najlepjej! <3 W końcu to wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze napisane. Ja staram się wykorzystywać każdy dzień :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zdecydowanie marnuje wakacje...nie całe, ale jak posiedzę dzień, dwa w domu to mam wyrzuty sumienia :/

    ola-jaworska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post;) miło czyta się i przegląda waszego bloga;) będe wpadac czesciej
    zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wpis, zgadzam się z Tobą :) Ja nawet zaczęłam wstawać o 8:30, żeby mieć więcej czasu ale i tak nie zawsze wychodzi, żeby coś kreatywnego robić :) Super zdjęcia :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  18. Great review. you look awesome :)
    I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz stuprocentową racje :) tez pisałam taki post, ale w formie poradnika :)
    Zapraszam do siebie, u mnie Q&A, może Ci się spodobam i przez to zaobserwujesz mojego bloga :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz stuprocentową racje :) tez pisałam taki post, ale w formie poradnika :)
    Zapraszam do siebie, u mnie Q&A, może Ci się spodobam i przez to zaobserwujesz mojego bloga :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz dużo racji. Wakacje trzeba wykorzystać na rzeczy, na które nie ma czasu w roku szkolnym!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nominowalam ciebie do Liebster Blog Award , poniewaz tak bardzo kocham twoj blog wiecej szczegolow tutaj -> laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post :) sympatyczne zdjęcia
    http://mishelle-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, taki motywujący! I trafiony co do czasu, bo przecież nie długo zostanie nam miesiąc wakacji i zapytamy sie siebie " co w te wakacje zrobiliśmy? "

    http://photographyearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pasujecie do siebie!:)

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie, z chęcią się odwdzięczę! :-)
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz fantastycznie, uwielbiam kratę w każdej postaci! :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post. Masz rację ludzie zamiast spędzać wakacje aktywnie wstają sobie w południe i spędzają większą część wolnego czasu przed komputerem. Tym postem pewnie nie jednego leniuszka zmotywujesz do działania, gratuluję :)
    Bardzo ładne zdjęcia :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście,że trzeba wykorzystać każdy dzień, tym bardziej,że są wakacje! :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com/2015/07/wypad-do-nowego-zoo-w-poznaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  31. No właśnie. Tak długo czekaliśmy na wakacje, a teraz je marnujemy. Zróbmy coś kreatywnego!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. No właśnie. Tak długo czekaliśmy na wakacje, a teraz je marnujemy. Zróbmy coś kreatywnego!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny post. Obserwuje i licze na to samo :*
    Zapraszam http://abethany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia! Tak, wakacje trzeba wykorzystać :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne zdjęcia , masz naprawdę fajnego bloga
    http://xhellofridayx.blogspot.com/2015/07/summer-trip-croatia.html#comment-form - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. żeczywiście myślimy podobnie :) w 100 % zgadzam się z tym że zabardzo marnujemy czas na komputer itp. Obs :) mam nadzieje że odpłacisz się tym samym :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny post!
    Też sądzę że nie ma sensu tak marnować wakacji i staram się wykorzystać jak najlepiej mogę :)!
    http://tattooed-brain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prawda oczywista, ale budująca. Zwykle widzimy siebie o wiele gorzej, niż wyglądamy w rzeczywistości. Wystarczy troszkę o siebie zadbać i - w zupełności się z Tobą zgadzam - przede wszystkim polubić siebie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Instagram