15 maja 2015

Też tak masz ?

Wstajesz rano. Potem szkoła. Dom. Nauka. Idziesz spać. I tak codziennie. Nasza szara rzeczywistość. Brak czasu na wszystko co lubisz. Nawet ledwo co masz czas na spotkanie się z chłopakiem. Szczerze. Nie wiem jak ja to robię, że jakość mi się to udaje. Ale czego się nie robi dla miłości, prawda ? Jedynym sposobem na to żeby sobie poradzić z tym jest PLAN. Musisz sobie rozplanować wszystko pokolei. Co ? Gdzie ? Kiedy ? Jak ? 



Czasem jest trudno ułożyć sobie wszystko, ale trzeba uporządkować życie. żeby po prostu nie było nudne. Rozpisz sobie wszystko co masz zrobić w następnym tygodniu. Najpierw rzeczy najważniejsze. Potem te mniej ważne dopasuj do reszty i gotowe. Proste, a czasem nawet tego nie chce nam się zrobić. Dlatego weż kartkę lub kalendarz. Długopis i pisz.



Ja osobiście mam taki plan w głowie, ale róznież w telefonie (kalendarz). Zazwyczaj mam wszystko dopięte na istatni guzik. Nauka, dojazd do szkoły, spotkania z chłopakiem i czasem też uda mi sie pomóc mamie w porządkach domowych. Jednak czasem tego czasu brak. Ja tak mam teraz. Mimo tego, że ze wszystkim daje sobie radę to nie mam czasu dla siebie, odpoczynku czy porządnego snu. Mówię sobie : "Jesteś silna, dasz radę ! Jeszcze półtora miesiąca i będziesz z siebie dumna, że się nie poddałaś i walczyłaś o to by być zadowolona z siebie i wyników w nauce ! "



Dzisiaj mam dla was MX ZDJĘĆ z ostatnich tygodni, ponieważ niestety nie mam czasu pójść na sesję ;) Mam nadzieję, że mi wybaczycie. 

15 komentarzy:

  1. Nienawidzę tej rutyny. Tylko sześć tygodni i wakacje.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nienawidzę tego schematu! Zawsze mam ułożony plan, ale mimo to i tak nie mam czasu dla siebie. Nie mogę doczekać się tych wakacji!
    Będę wdzięczna za poklikanie w linki na moim blogu ;)
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak niestety mam, zwłaszcza na koniec roku, ciągle poprawy itp.
    Super pomysł na posta ;)

    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix, ja niestety popadłam w tę rutynę ;/ Jakoś mi to nie przeszkadza, ale też nie jest świetnie XD :D

    Robię tag i zbieram pytanka do niego. Mogłabyś zadać jakieś w komentarzu pod ostatnim postem? :)
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla miłości robi się wszystko ;* świetnie wyglądacie razem !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłabym mieć niczego zapiętego "na ostatni guzik". To do mnie nie pasuje :D


    Mój blog tęskni za twoją wizytą! www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ;) bardzo mni odzwierciedla ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy według planu nie potrafię działać. Zawsze mi coś wypadnie, czegoś zapomnę zapisać... Ogólnie mówiąc jestem osobą "roztrzepaną" i zawsze działam nierutynowo. Fajny mix zdjęć :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jest troszku inna rutyna i dla niektórych śmieszna:
    Ranek:
    *pobudka
    *sprawdzenia fb, aska, bloga, Howrse *tak, gram w grę o koniach, hehe*
    *zrobienie zadania domowego XD
    *do szkoły
    Po szkole:
    *punkt drugi z rana
    Taka troszku rutyna... nie da się ukryć.
    -> brave-nemo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego sadze ze ludzie powinni zmieniać co jakis czas dni w ktorych niby wszystko jest takie same, np. Drogę do szkoły czy do pracy.

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Męczy mnie ta ciągła rutyna.. :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nienawidzę tej rutyny. Jednak wolę to od nieszczęśliwej miłości. http://druga-stronablog.blogspot.com/?m=1 ⬅

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez nienawidze tej szkolnej rutyny. Ale za niedkugo juz wakacje! *,*

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń

Instagram