3 marca 2015

Konkurs !

Dzisiaj przygotowałam dla Was konkurs razem z Holly i PowerGirl. Mam nadzieję, ze wam się spodoba i z chęcią weżmiecie w nim udział. Nagrody są ciekawe i wygrywają 3 osoby.
Zgłoś się - może akurat Tobie się uda i wygrasz ! 

Zasady:

1. Zaobserwuj nasze blogi: blog Marty, blog Zuzi
2. Wstaw baner na swojego bloga (nie koniecznie). +2 losy
3. Skomentuj nasze ostatnie posty (u każdej).

Wszystko będzie sprawdzane. :)



Nagrody:

1. Wygląd bloga od Holly.

2. Post promujący ode mnie.

3. Post promujący od Power Girl.

4. Obserwacja od każdej z nas.

W komentarzu napisz:
Obserwuję na blogach jako:
Adres e-mail:
Skomentowałam/em jako:
Baner TAK/NIE
Co wolisz? WYGLĄD/POST


Konkurs trwa do 1 kwietnia. Czterej zwycięzcy będą wybrani losowo, a wyniki zostaną ogłoszone w ciągu tygodnia.

Może to do Ciebie uśmiechnie się szczęście ? Spróbuj !

21 komentarzy:

  1. Obserwuję na blogach jako: Natalia
    e-mail: natexik@wp.pl
    skomentowałam jako: Natalia
    Baner: Nie
    Wolę: wygląd

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam i wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako: Neska Gio
    Adres e-mail: neskagio@interia.pl
    Skomentowałam post jako: Neska Gio
    Banner: Nie
    Co wolisz? Wygląd
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę wszystkim powodzenia ;)
    masz świetnego i kreatywnego bloga, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę już udział w tym konkursie tylko na innym blogu :) Powodzenia wszystkim!

    Zapraszam do mnie. Klikniesz w baner choies? Proszę, to dla mnie bardzo ważne!
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim !
    Pozdrawiam cieplutko :* Zapraszam Cię do mnie. Może zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny konkurs, życzę wszystkim biorącym udział powodzenia :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie że prowadzicie taki konkurs :)
    Szansa dla osób początkujących :)
    Bardzo ładny i przejrzysty wygląd bloga :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję na blogach jako:DomiNika
    Adres e-mail:Zagalopuj@wp.pl
    Skomentowałam/em jako:DomiNika
    Baner TAK
    black-and-white-rainboow.blogspot.com
    Co wolisz? WYGLĄD/POST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać , że wolę post :)

      Usuń
  11. Obserwuje bloga jako: Aleksandra
    Email: olczinutella@gmail.com
    Skomentowałam jako: Aleksandra Zarzycka
    Baner: Nie
    Co wolisz Post/Wygląd - Post
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na konkurs :) Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję na blogach jako: Wera.
    Adres e-mail: Erciiak@gmail.com
    Skomentowałam/em jako: Wera.
    Baner TAK
    Co wolisz? POST

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Instagram