26 stycznia 2015

Liebster Blog Award



Już około dwóch tygodni temu jak nie więcej zostałam nominowana do LBA. Chciałabym więc podziękować Loui oraz SonzSwag za nominację. 




A co to jest ?
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Więc zaczynamy :D


1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Ja kocham wszystkie piosenki.. Każda ma w sobie coś innego i opowiada nam inną historię..
Ostatnio często słucham tej <3

2. Film, który ostatnio obejrzałeś?
NIEZGODNA - oglądałam ją wczoraj z chłopakiem.. świetny film.. Polecam ;D

3. Jakie są twoje marzenia?
Moim największym marzeniem jest to żeby mój brat chodził (jest niepełnosprawny) jednak wiem, że to się nie spełni.. Ale cieszę się Bóg dał mi tak wspaniałego brata <3


4. Jakie portale internetowe masz?
Fejsbuk (jak 96% społeczeństwa) oraz Instagram. Na pasku bocznym macie ikonki ;)

5. Postanowienia na 2015?
Już pisałam o tym w poście -------> TU ;) 

6. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od lipca 2014 roku.. 

7. Ulubieni youtuberzy?
Szczerze to nie mam ulubionych.. Ale lubię Dorey  i Lucy.



8. Ulubione danie?
hmm.. trudne pytanie, ponieważ ja kocham jeść wszystkoooo ;)

9. Ulubiony kolor?
Purpurowy i turkusowy

10. Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny?
Może was to zdziwi, ale HISTORIA.. od podstawówki kocham ten przedmiot ;)

11. Ile masz lat?
Rocznikowo 17 ;)

1. Co chciałabyś osiągnąć w swoim życiu?
Hmm.. Trudne pytanie ;) W życiu najbardziej bym  chciała mieć kochającą się rodzinę.

2. Skąd pomysł na bloga?
Moja przyjaciółka założyła bloga tylko ona z takimi obrazkami, a ja stwierdziłam, że może też założę. W sumie od dłuższego czasu się nad tym zastanawiałam,a jak Wiola założyła bloga to postanowiłam że też założę. Chciałam i chcę dalej dzielić się z ludźmi optymizmem i pozytywnym nastawieniem do życia.

3. Jaką chciałabyś mieć cechę charakteru?
Żadną. Jestem jaka jestem i nie chcę się zmieniać. Zaakceptowałam siebie <3


4. Gdybyś miała możliwość spędzić tydzień wakacji w wybranym miejscu, jakie byś wybrała?

Obok chłopaka.. nie ważne gdzie ważne że z nim. Ale.. tak swoją drogą marzy mi się romantyczna kolacja w Paryżu.
5. Lubisz czytać?
Tak, lubię. Ale nie mam na to zbytnio czasu.. Niestety.

6. Ulubiona piosenka?

Odpowiedziałam już wyżej ;)


7. Co cię motywuje?

Dużo rzeczy.. Ale najbardziej to chyba ja sama. Może to dziwne, ale ja wierzę w swoje możliwości i wiem, że jak chce to wszystko mogę. Wystarczy trochę chęci i duużo pracy.

8. Kto cię inspiruje?
Inspiruje mnie wszystko.. Cały świat. Od uśmiechu dziecka po spadające liście jesienią.

9.  Jesteś rannym ptaszkiem, czy wolisz spać do późna?
Oj.. ptaszkiem to na pewno nie. Kocham spać..


10. Ulubiony serial?

Dlaczego ja ?? nie no.. mały żarcik. Nie mam ulubionego, ale lubię : Agenci NCIS

11.  Podaj 5 ulubionych polskich słów i wyjaśnij dlaczego akurat je wybrałaś.

Kocham Cię - 2 słowa, 9 liter. A wypowiedziane przez mojego chłopaka potrafią sprawić, że jestm w 7 niebie <3

Marzenia - Każdy je posiada. Dążę żeby wszystkie moje się spełniły

Taniec - Kocham taniec, jest to mój sposób aby wyrazić siebie.

Osobowość - Każdy jest inny i ma wyjątkową osobowość.

Akceptacja - Jest ona bardzo ważna w społeczeństwie. Trzeba zaakceptować siebie oraz innych ludzi takimi jakimi są. 


 

Moje pytania :

Dlaczego założyłaś bloga ?
Co najbardziej kochasz w ludziach?
Kochać czy być kochanym?
Ulubiony film ?
Facebook  czy Instagram ?
Jesteś poważna ?
Chciałabyś wrócić do beztroskich lat, kiedy byłaś małym dzieckiem ?
Zima czy lato ?
Co sprawia, że się uśmiechasz ?
Lubisz placki ?
Kawa czy herbata ?




Nominuję :

52 komentarze:

  1. Prawie się popłakałam, jak przeczytałam o tym, że chciałabyś by Twój brat chodził. Skoro to niemożliwe to ja jedynie z całego serca życzę Twojemu bratu pogody ducha, a Tobie wielkiego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju.. dziękuję.. My zawsze cieszymy się tym co mamy.. Czasem są kłótnie i wgl, ale to tak jak wszędzie. ;) Kocham mojego brata i tyle noo <3

      Usuń
    2. A wiesz, że niewielu znam takich ludzi jak Ty? Jestem naprawdę poruszona. Najchętniej bym Cię uściskała, ale niestety nie znamy się osobiście... a szkoda :D

      Usuń
    3. Czy niewielu ? Tego nie wiem, ale wiem że osoby niepełnosprawne cieszą się trzy razy bardziej z małych rzeczy niż zdrowy człowiek.. I to właśnie osoby niepełnosprawne nauka żyły mnie radości z życia i każdej chwili :) Ale skąd wiesz.. Może się kiedyś poznamy XD

      Usuń
    4. Raczej wątpię by ktokolwiek chciał mnie poznać, a tym bardziej by miał okazję. Jesteś ode mnie sporo młodsza, więc zapewne masz koleżanki w swoim wieku - również te z blogosfery :)

      Usuń
  2. Takie odpowiedzi zawszę się przydadzą i dają więcej inforamcji o tobie :)

    świetnie zdjęcia :*

    obserwacja/obserwacja ? zaobserwuj i czekaj na rewanż :*

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi, widać, że jesteś pozytywnie nastawiona do życia :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :)
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszyła mnie odpowiedź z bratem. W takim razie życzę, aby każda chwila z nim była wspaniała! Ciekawe odpowiedzi, a zdjęcia cudowne! :)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju kochana <3
    mnie inspiruje świat wokół i życie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, gratuluję nominacji! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też mogę jeść wszystko haha ;))
    co powiesz na obs za obs ?
    http://beiiser.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, aż mam łzy w oczach jak przeczytałam o twoim największym marzeniu ;/
    A ja wierzę w to, że WSZYSTKO JEST MOŻLIWE! Dlatego nigdy nie wolno tracić wiary w cuda, a ja trzymam kciuki, żeby ten cud przyszedł i do twojego brata! :*
    Obserwuję :*

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ! Fajny post ! <3
    pozdrawiam cieplutko :33
    zapraszam
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, masz bardzo ładny blog. Zapraszam do mnie do obserwacji ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądry i życiowy post!

    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    mrsvicky1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Będę wpadała częściej :)

    http://emailaema.blogspot.com/ Jak chcesz to wpadnij na gadanine ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwacja za obserwacje? Daj znać u mnie :)
    Mogłabyś kliknąć w banery na moim blogu?

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobją mi się twoje odpowiedzi na pytania:) i bardzo ciekawy blog:)
    Pozdrowienia
    https://radosczyciaju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super odpowiedzi
    http://my-little-world-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez ostatnio słucham dość duzo piosenki Seleny Gomez
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :)
    mjakmamuska.blogspot.com
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz ciekawego bloga! Będę do Ciebie zaglądać, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/little-black-dress.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga oraz w link do sukienki, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po odpowiedziach mogę stwierdzić, że masz bardzo ciekawą osobowość. Pozytywna energia aż od ciebie bije, nawet przez bloga!
    Gratuluje nominacji!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nominacji, fajna z ciebie osoba. Już cie lubię. :))
    Śliczny outfit i udane zdjęcia. :3

    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje :D
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też lubię jeść wszystko hihi.. :D
    obserwuję, zapraszam do siebie :* http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś przepiękną dziewczyną, bardzo wzruszyła mnie odpowiedź o Twoim marzeniu, masz niezwykłą osobowość.
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny,obserwuje i zapraszam do mnie :) majkabazal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie tu u ciebie życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Obserwuję. Czekam na kolejny post
    zapraszamm *-* http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też byłam kiedyś nominowana, gratuluję. Ładne zdjęcia i wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawa stylizacja

    zapraszam http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :)
    Te byłam kilka razy nominowana :)
    Tak jak ty lubię słuchać wszystkiego po trochu :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świeten odpowiedzi i fajne pytania wymyśliłaś ;)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś brałam w tym udział. Bardzo ciekawe odpowiedzi.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello, nice blog. Lets follow eachother? If yes come and join my site and I will follow you immediately. Be sure:)
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne włosy *-*

    uyumilku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Może to troszeczkę dziwne, ale wzruszyłam się i uroniłam łzy, kiedy przeczytałam odpowiedź dotyczącą Twojego brata, naprawdę :'). Widać jaką wspaniałą siostrą jesteś i jak wiele brat dla Ciebie znaczy ♥.
    Ja również uwielbiam tą piosenkę Seleny :).
    Romantyczna kolacja w Paryżu - uwielbiam ten pomysł ♥.
    Kocham Twojego bloga i mogę powiedzieć, że to jeden z najlepszych jakie czytałam. Twoje pozytywne nastawienie do życia, wiara, osobowość - niesamowite. Jesteś naprawdę wspaniałą osobą ♥.

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog i post jest niesamowity! :) OBSERWUJE!
    Zapraszam również do mnie: http://flashnix-xzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna stylizacja ;)
    Moim zdaniem wyglądasz bardzo młodo.Nie powiedziałabym, że masz rocznikowo 17 ale to chyba atut ;)
    Masz cudowne marzenie.Teraz wielu ludzi martwi się tylko o siebie i nikogo innego.Gdyby znaleźli się w takiej sytuacji jak ty podejrzewam, że większość miała by na to "zlewkę".
    Pozdrawiam ;)
    http://uslane-rozami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję nominacji i kolejnym nominowanym! Kto wie, co przyniesie los. Marzenia się spełniają i należy w nie nigdy nie wątpić oraz zawsze mieć nadzieję :) Twój brat ma naprawdę kochającą siostrę i to jest najważniejsze, że macie siebie nawzajem. Również uwielbiam tą piosenkę! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję ! Życzę Ci aby Twoje marzenie się spełniło :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe odpowiedzi i bardzo ładna sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń

Instagram