6 stycznia 2015

Jak dziecko?

Ostatnio spadł od dawna wyczekiwany przeze mnie śnieg ❤ Jeju.. uwielbiam jak wychodzę na dwór i wszędzie jest biało! Idąc wczoraj do sklepu zauważyłam jak dzieci zjeżdżały na sankach i się tak strasznie cieszyły. Od razu wywołało to wielki uśmiech na mojej twarzy..




Od razu sobie pomyślałam "jak ja bym chciała wrócić to czasów gdzie nie bałam się o oceny i nic mnie nie obchodziło tylko zabawa !" Może to dziwne, ale czasem fajnie by było tak wrócić do tamtych czasów gdy to wszystko o co się martwilam to to czy zdążę obejrzeć bajkę na TVP1 jak wrócę z dworu do domu.. Ah.. to były czasy ❤ Ale co ja mogę zrobić ? Przecież one już nie wrócą. Dlatego mówię teraz wszystkim i każdemu z osobną:  czasem znajdźcie  zaś na wygłupy i zabawę! Przecież wszystko jest dla ludzi.. Wystarczy włączyć muzykę I potańczyć jak głupie z przyjaciółką czy chłopakiem w pokoju.. Przecież to nic nie kosztuje a daje wam uśmiech na twarzy. Ja na przykład bardzo często (ok. 26389292 razy dziennie) wygłupiam sie, nieważne z kim, czy to mama, czy chłopak,  czy przyjaciółka. Ważne że na naszych twarzach jest uśmiech.. A pamiętajcie ! Uśmiech to podstawa :) Czasem trzeba się powygłupiać, zrobić coś tak głupiego, ale tak śmiesznego! Nasze życie nie musi być tylko związane z nauka.. Czasem trzeba coś zrobić żeby życie nie było nudne! ❤


PS. Dziękuję bardzo Holly za piękny design bloga ! Jest prześliczny ❤ Dziękuję!



51 komentarzy:

  1. Masz rację, przede wszystkim uśmiech. Słyszałam dziś tę piosenkę i... cóż, nie skończyło się to najlepiej dla naczyń, które zmywałam. Połowa wylądowała na podłodze, ale cicho sza! Ważne, że drugiej połowie nie przeszkadzał mój codzienny, sprzątający taniec. :>
    Jeżeli naprawdę "nie będziesz nigdy do końca ubrany bez uśmiechu", jak śpiewa Sia, to ubierając się też wykonywałam jakiś plemienny rytuał w postaci szaleńczego skakania po wszystkim. Ale może to przez brak szkoły. :D
    Połączyć zabawę z codziennymi obowiązkami? Jestem na tak! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha.. Ja też jak sprzątam to tańczę i tak dalej.. od razu lepiej się człowiek czuje i jest szczęśliwszy ❤

      Usuń
  2. To prawda, czasy z dzieciństwa nie powrócą, ale każdy człowiek to dziecko niezależnie ile ma lat :)

    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam kiedy będąc dzieckiem bawiłam się na sąsiednim podwórku i mama mnie wołała na wieczorynkę :) to były czasy!

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha.. dokładnie. Ja zawsze byłam najmłodsza na podwórku i pamiętam, że wszyscy jeszcze się mogli bawić a ja nie ;(

      Usuń
  4. Heh. :P mój brat mając 17 lat, wciąż jeździ na sankach czy na "dupie" jak zwal tak zwal XDD. Zwalenie że przejmujesz się oceną innych. ;/
    Klikłabyś w linki w moim nowym poście? Jeśli nie to okay =]]. Aczkolwiek byłoby miło.

    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja się nie przejmuje opinia innych, wygłupiam się wszędzie i zawsze :) Moim zdaniem życie jest za krótkie żeby przejmować się opinią innych. :)

      Usuń
  5. bardzo fajny post i super wygląd bloga ;>
    http://karoanddaga.blogspot.com/
    Zapraszam ;> Nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post :)
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem stara a dalej chodzę na sanki. ;D Myślę nad obserwacją za obserwacje. ;) Odezwij się u mnie. ;* ( ja już obserwuję. )
    http://mills011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chciałabym wrócić do czasów dzieciństwa.
    Chcę nadal patrzeć na wszystko inaczej.
    Oraz cieszyć się z tych najmniejszych rzeczy.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bym juz nie chciała wracać do czasów dziecinstwa , bo to by oznaczalo, ze mam przed sobą jeszcze mnostwo nauki i meczenia się :D

    wineandred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez bym chciala wrocic do tego dziecinstwa
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyłaś, że kiedy ma się 6,7,8 lat chce się jak najszybciej być dorosłym, wyczekuje się tej chwili, tego momentu...a gdy się jest starszym nagle chce się cofnąć w czasie.. :) Nigdy nie doceniamy tego co mamy.
    zapraszam, nowy post:
    http://turkusowe-oczy.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, Zgadzam się :) Ja w sumie zawsze chciałam być dorosła.. Ale teraz już nie chce :(

      Usuń
  12. Oo ja też bym chciała ♥

    http://hopelessadventure.blogspot.com
    Obserwuję ♥ Liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie tak czasem się cofnąć do dzieciństwa :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahhh... a kto by nie chciał wrócić do takich jakże beztroskich czasów jak przedszkole <3

    śliczne zdjęcia :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ten czas szybko leci, teraz chciałabym mieć kilka lat a nie kilkanaście:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://zawsze-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż ja nigdy nie zachowuję się jak dorosła i nawet teraz razem z moimi znajomymi jak tylko spadł śnieg urządziliśmy bitwę na śnieżki ♥
    Uwielbiam takie chwile w których czujesz się jak dzieciak z przedszkola, który nie musi się wszystkim przejmować :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/
    + obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami też mam takie myśli, że fajnie byłoby wrócić do dzieciństwa i nie mieć problemów ani zmartwień.

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą piosenkę !
    Również obserwuję:)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny nagłówek bloga, masz za co dziękować! :) Też bardzo lubię kiedy na dworze jest biało :)

    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bym tak chciała :(
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/fall-in-love-with-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę bardzo spodobał mi się twój post,według mnie zawsze każdy z nas pomimo,że nie będzie już dzieckiem to część z niego i tak będzie w sobie nosić np. tą radość z życia ;* osobiście uwielbiam włączyć w domu muzykę,nucić sobie do niej i tańczyć ;> Dziękuję Ci za miły komentarz u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z jednej strony chce być starsza, a z drugiej chcę być dzieckiem.. :D
    Fajny post! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj jak ja bym poszalała na jakimś ślizgaczu. Szkoda tylko, że śniegu brak.
    Ja tam też codziennie się wygłupiam. Nie można być za poważnym, bo życie stałoby się nudne.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też czasami tak mam, ze chcę poczuć sie jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czas leci bardzo szybko, a my zmieniamy się z dnia na dzień. Po jakimś czasie, każdy chce wrócić do czasów jak był dzieckiem...:)

    sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też bym chciała wrócić do czasów kiedy nie miałam takich zmartwień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing post. Thanks for stopping by & would you like to follow
    each other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in
    touch!



    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  28. dzieciństwo to było coś <3..
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzieciństwo to był naprawde świetny czas :3

    http://wikikkblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w dzieciństwie wstawałam w sobory o 8 żeby zdążyć na Ziarno! :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.. pamiętam to, zawsze u babci to oglądałam ❤

      Usuń
  31. A ja chciałabym mieć znowu tyle lat co TY, jesteś w wieku mojej młodszej siostry ;-) cieszmy się bieżącą chwilą! Pewnie za 10 lat będę tęsknić do tego co mam teraz :) Ale powspominać zawsze miło.

    > Kingasbox

    OdpowiedzUsuń
  32. Też uwielbiam szaleć na śniegu , jeśli jest ;) A design faktycznie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. u mnie śniegu nie ma ...

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdy chyba się cieszy na widok śniegu po tak długiej przerwie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja w tym roku śnieg widziałam tylko przez godzinę :( a uwielbiam ten biały puch :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialna jest ta piosenka i rewelacyjny teledysk, z prawdziwym przesłaniem ;) Mega!♥
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej ;) może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piosenka ostatnio wpadła mi w ucho, też chciałabym wrócić do tamtych czasów :(
    U mnie śnieg trzymał się chyba tydzień i teraz nie ma gooo :c
    A wygłupiać się powinno! daje to nieprawdopodobną radochę :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna , rewelacyjna :)
    Co powiesz na wspólną obserwacja ? Zacznij kochana a napewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  39. jak czytam, że ktoś cieszy się widząc śnieg to uświadamiam sobie jak stara jestem :)chociaż nawet gdy byłam dzieckiem nie przepadałam za zimą

    OdpowiedzUsuń
  40. To do tego posta polecę Ci przeczytanie książki 'Sekret' Rhondy Byrne.

    OdpowiedzUsuń

Instagram