1 stycznia 2015

Goodbay 2014 ---> Hallo 2015

Pierwszy post w nowym, 2015 roku. Jak spędziliście sylwestra ? Szampańska zabawa na imprezie u znajomych czy przeżywanie ostatnich chwil z polsatem, TVN-em czy TVP2 ? Ja spędziłam sylwestrową noc w gronie przyjaciół i chłopaka ;) Było mega. Mam nadzieję, że wy również się świetnie bawiliście. W związku z tym, że zabawa sylwestrowa odbywała się u mnie nie miałam wczoraj niestety czasu na napisanie tego posta, dlatego też piszę go dzisiaj. Tak więc będzie o tym co wspaniałego zdarzyło się w 2014 roku i za co ten rok kocham. Ale również nie zabraknie postanowień noworocznych i życzeń <3 

2014 rok ---->  co się działo ? za co go kocham ?

1. Poznałam te wspaniałe osóbki, które uwielbiam ;)


2.Wyjazd do Zakopanego (ferie), gdzie poznałam mnóstwo nowych osób 
i zaangażowałam się w KSM ;)


3. Odkrycie co to jest taniec i pokazanie swojej osoby poprzez ruch <3 


4.Zaczęłam wierzyć w siebie i zaakceptowałam swój wygląd ( zawsze miałam dużo kompleksów)


5. Wspaniała zabawa z najlepszą klasą <3


6. Mistrzynie województwa i wyjazd na Mistrzostwa Polski w koszykówce ;)


7.Odkrycie co to jest fotografia i jak można się nią bawić ;D


8.Poznanie co to jest miłość,  Kocham tego pana ze zdjęcia <3


9. Wyjazd do Henrykowa, poznanie wielu osób i Pielgrzymka osób Niepełnosprawnych. To pokazało mi, że powinnam doceniać to co mam i być otwarta na potrzeby innych ludzi.


10.Założenie tego bloga i poznanie blogosfery  ;D


11. Nowa szkoła, nowi ludzie, nowe miasto.


12.  W końcu nauczyłam się uśmiechać wszędzie, zawsze i do wszystkich ;D


A ty za co kochasz 2014 rok ?

2015 rok ----> życzenia i postanowienia !

Tak więc, życzę Wam Wszystkieeego Naj Naj Najlepszego ! Dużo radości, miłości i szczęścia. Nie zmieniajcie się i spełniajcie swoje marzenia ;) 
Dużo uśmiechu na twarzy ---> niech z niej nie znika ! 
Wszystkim blogerkom i blogerom życzę wytrwałości w pisaniu i radości z tego co robicie :)
Życzę Wam żebyście poznały wspaniałe osoby i przeżyły razem z nimi 
przepiękne chwile. Kochajcie, pomagajcie i śmiejcie się ! 
Niech ten Nowy 2015 Rok będzie lepszy od Starego już 2014 Roku <3


A co do postanowień noworocznych to :
- przydało by się schudnąć (tak z 5 kg),
- postaram się ulepszyć bloga i częściej pisać posty 
- więcej czasu spędzać z rodziną i chłopakiem 
- pomagać innym, np. w wolontariacie
- lepiej się uczyć
- spełniać się w tańcu
- naprawić swoje błędy 

A Wy macie jakieś postanowienia ? 


65 komentarzy:

  1. bardzo fajny post i postanowienia noworoczne! ja swoje spisalam na kartce i podzielilam się tylko z najbliższymi!:)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa z Ciebie dziewczyna i fajnie prowadzisz bloga :-) Życzę szczęśliwego nowego roku ♥ Obserwuję i liczę na to samo, a przy okazji zapraszam na najnowszy post. Pozdrawiam

    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz genialne posty.Twój blog jest po prostu świetny co dziennie z usmiechem ba twarzy czytam twojego bloga czasami nawet kazda notke po kilka razy. my-little-world-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku.. Dziękuję bardzo <3 Jest mi miło przeczytać taki komentarz ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny post :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog! Obserwuję :)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, widzę, że wiele stał się w 2014 roku. Gratuluję mistrzostw! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzeania w postanowieniach! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo się u Ciebie działo :) Ja też między innymi poznałam swoją miłość, zaakceptowałam siebie i wyprowadziłam się z mojego miasteczka.
    ja Sylwestra spędziłam w domu z chłopakiem, było miło i zabawne:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu miłych chwil w nowym roku:)
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wielkie!
    Dzisiaj leci 3 dzień kiedy nie palę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pozytywny post! Powodzenia w noworocznych postanowieniach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój 2014 rok był super! :D
    Powodzenia w tym, żeby był jeszcze lepszy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) miałabyś ochotę?

      Usuń
    2. Jasne.. widziałam pytania :) już niedługo pojawi się post XD

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy post. Nigdy z takim jeszcze się nie spotkałam.
    Mam nadzieje, że 2015 będzie równie dobrym rokiem jak poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pozytywna notka! Rok 2014 był dla Ciebie pełen sukcesów, życzę Ci by 2015 był jeszcze lepszy! :)
    Dodaję do obserwowanych. :)
    writtenbyanita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o noworoczne postanowienia to zrobiłam o tym notkę na blogu więc zapraszam :)
    fajnie, że wybrałaś najlepsze momenty ze starego roku, ja tak dużo ich nie mam

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pozytywny post :> Rok 2014 był dla mnie udany :)
    Udanego 2015!! ;p
    http://karoanddaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej hej! Jestem tutaj pierwszy raz i pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to... masz całkiem przystojnego faceta, ha. :P Mój rok nie był tak zróżnicowany, jak Twój, ale na pewno poznałam dużo nowych ludzi - których mijam codziennie, ale już nie tylko mijam! Postanowienie to nadal ludzie, ludzie i jeszcze raz więcej ludzi! :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Mistrzostwa Polski ?! Zazdroszczę ;)
    Fajna notka, no i fajnie,że poznałaś nowe osoby :)
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny post, przypadł mi do gustu:) urocze zdjęcia, a nawet przepiękne :)
    Masz bardzo ciekawe wpisy, widać, że pisanie przychodzi Ci z łatwością, spodobało mi się u Ciebie jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post :)

    http://staay-classy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo się u Ciebie działo :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne podsumowanie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miły komentarz ;) świetny post, punkt 9 przywraca wiarę w ludzi ;) Życzę spełnienia postanowień noworocznych ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne podsumowanie, również obserwuję !!! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej widze, że się dużo działo, chyba był to dla Ciebie wspaniały rok, u mnie nie do konca :(
    Fajny blog tak ogólnie, ale ja na twoim miejscu zmieniłabym wygląd, moge Ci pomóc, uczę się dopiero i będzie to dla mnie przyjemnośc zrobić Ci nowy nagłówek czy coś. Chętna? Napisz na blogu, potem sie skontaktujemy przez fb lub email ;d
    Ja zaczełam od zmian w nowym, 2015 roku. Usunęłam starego bloga, założyłam nowy.Chciałam zaczać od początku. Może skomentujesz, a jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz? :) Zapraszam http://pelnemysli.blogspot.com/2015/01/nowy-rok-czas-na-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne podsumowanie! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę powodzenia w tym roku ;)

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://faszynerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wytrwałości w postanowieniach, fajny post:3

    angelika-ka.blogspot.com <---- zapraszam, za każdą obserwację i komentarz się odwdzięczam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. wytrwałości ci życzę !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie wspaniałe wspominki 2014 ! ;)
    Zapraszam na nowy post http://stroutfitter.blogspot.com/2015/01/lets-take-matters-into-your-own-hands.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te wspominki 2014 roku. ;)
    Ja co do postanowień... mam kilka, i w tym roku na pewno je spełnię. ;)
    Zapraszam do siebie, nowy post. <3
    A co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    Daj odpowiedź u mnie. <3
    http://swiatoczamiklary099.blogspot.com/
    Pozdrawiam, bardzo serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kocham ten rok za wszystko co się wydarzyło. Przede wszystkim za wycieczkę do Czech <3

    OdpowiedzUsuń
  33. ja za świetnych ludzi, których poznałam w tym roku! w 2015 skupiam się na maturze, mega długich wakacjach i początku studiów!
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś nominowana do LBA (Liebster Blog Award) !
    Więcej na moim blogu :
    cloddy-cloddy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne podsumowanie roku, ja też dopiero w 2014 roku zaczęłam akceptować swoje wady :D
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to super, ważne żeby zaakceptować siebie wtedy inni też nas zaakceptują :)

      Usuń
  36. Oby w 2015 było tyle samo lub więcej przyjemnych wydarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam, mam postanowienia, zajrzyj na bloga :)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dla mnie 2014 był średni :/
    pozdrawiam :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne podsumowanie roku :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja sylwestra spedzalam w domu z rodzina i Polsatem , ale nie bylo az tak zle jak myslalam .
    Rok 2014 lubie za to ze poznalam naprawde fajne osobki :)
    A co do wpisu , to bardzo ciekawa tresc i piekne zdjecie , usmiech jest na naszej twarzy bardzo potrzebny

    Pozdrawiam !
    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wydajesz się być przesympatyczną osobą!
    Miło się czytało post był idealnie zgrany. Dużo zmian u Ciebie widać że tylko tych dobrych ;)
    Czekam na nowy post ;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia. Powodzenia w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę, że 2014 był dla Ciebie pozytywny :) oby tak dalej, bo sporo zmian na lepsze weszło, ale może pojawić się jeszcze więcej! :) spełnienia marzeń w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny, bardzo motywujący post. Ciekawa jestem, co tańczysz ( mam nadzieję, że jazz jak ja :)). Bardzo fajny wygląd bloga, czekam na kolejny post i obserwuję :3
    Pozdrawiam
    lookhowthestarsshineforu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem tańczę wszystko :) ale najbardziej lubię jazz nowoczesny :)

      Usuń
  45. masz dużo świetnych wspomnień :)
    niedawno założyłam bloga i już jutro ruszam z pierwszym postem. będzie mi miło jeśli mnie zaobserwujesz - to dla mnie ogromna motywacja :) ja już obserwuję
    onlywearblack.blogspot.com

    buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję :) liczę na rewanż!
    świetny post! ;)
    _______
    www.kierunkowy48.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna jesteś :)) super zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplo
    fit-na-lato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne zdjęcia. Powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  49. sliczne zdjecia, PS bardzo ladny naglowek ;DD
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialny post :)
    http://topgala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post! Napisałąm bardzo podobny ;)
    Zapraszam
    http://byjovita.blogspot.com/2014/12/goodbye-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Też bym chciała nauczyć się uśmiechać zawsze i do wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Widać, że jesteś wspaniałym człowiekiem i naprawdę to co robisz jest cudowne. Pisz dalej bloga i oby było więcej takch ludzi jak ty! :)
    Zapraszam również do mnie: http://flashnix-xzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Widzę, że rok 2014 miałaś baaaardzo udany. Cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram