2 grudnia 2014

Wystarczy uśmiech..

 Dawno mnie tu już nie było. Niestety.. Szkoła, zajęcia, nauka i dojazdy zajmują większość mojego czasu. Mam teraz strasznie dużo rzeczy związanych ze szkołą na głowie. Ciągle sprawdziany, kartkówki i.. egzaminy semestralne. Muszę Wam powiedzieć, że to najgorsze co może się uczniowi w liceum zdarzyć. Do egzaminów jeszcze trochę czasu, ale już się ich boję ;( Ale dość o nauce.. Przecież nie tylko tym człowiek żyje ;) Te trzy miesiące szkoły minęły mi bardzo szybko. Przyzwyczaiłam się już do wstawania o piątej..  Życia w dwóch "światach" - Wrocław (tam się uczę) i Brzeg (ty mieszkam). Muszę wam powiedzieć, że tu a tam jest zupełnie inaczej. Niby i tu miasto i tu, ale jednak dużo różnic.. W szkole oprócz nauki poznałam mnóstwo osób tak zakręconych jak ja. Szczerze, to jeszcze nie widziałam tylu ludzi podobnych do mnie. Ale nie tylko z nimi spędzam czas.. Muszą ustąpić miejsca mojemu chłopakowi oraz przyjaciółce.. Uwielbiam ich <3


















































Ostatnio jak szłam do szkoły to zastanawiałam się nad pewną rzeczą.. Dlaczego żyjemy w ciągłym pośpiechu.. ? Liczy się tylko praca i pieniądze. Oczywiście to jest ważne, ale czy gdy idziemy (pędzimy) przez miasto zastanawiamy się nad drugim człowiekiem ?  Ile razy widziałam ludzi potrzebujących pomocy.. proszących się o "głupią" kanapkę czy 5 zł na chleb. Czy tak naprawdę dostrzegamy drugiego człowieka ? Który potrzebuje choćby naszego uśmiechu ? W dzisiejszych czasach jest pogoń za pieniądzem.. Każdy tylko myśli ile zarobi i na co dane pieniądze wyda.. niestety tak jest ;( Czy nie warto chociaż spojrzeć na drugiego człowieka z uśmiechem.. podzielić się radością. Pomóc. Coraz częściej widuje osoby bezdomne na stacji, które proszą o ciepłą herbatę albo kawałek chleba. Czy nie warto się podzielić ? Już nie raz dawałam jakiejś osobie kanapki czy 5 zł na chleb.. Nie pisze tego dlatego żeby się pochwalić czy coś w tym stylu, bo to nie o to chodzi. Wystarczy jedna kromka z serem aby uszczęśliwić obcą osobę, która tego właśnie potrzebuje do szczęścia i co najważniejsze do życia.. Oczywiście nie mówię, że codziennie mamy rozdawać ludziom kanapki i tak dalej. Ale jeżeli ktoś ciebie poprosi to idź do sklepy (oczywiście jak możesz) i kup choćby dwie zwykłe kajzerki za 2 zł. To jest nie wiele w zamian za bezcenną radość drugiego człowieka. Rownież starsze osoby potrzebują naszej pomocy czy to przy wsiadaniu do pociągu z walizką czy w niesieniu ciężkich zakupów. Ale pamiętajmy, że są różne sposoby pomocy. Każdy z nas piję wodę, prawda ? Wystarczy zbierać nakrętki na jakieś akcje charytatywne. To nas nic nie kosztuje. 
Nie podążajmy ślepo za pieniądzem, ale za naszym sercem i drugim człowiekiem. Czy tak trudno być miłym dla innych ? 
 Wystarczy UŚMIECH :D 







Pamiętajmy, że obok nas też są ludzie.. Spróbujmy być bardziej życzliwi i milsi dla innych. Otwórzmy oczy na ludzi i ich potrzeby. Uśmiechnij się, pomagaj innym i idź przed siebie <3 

15 komentarzy:

  1. świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja pięknotka <3 / Wiolczi ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, wielokrotnie spotykam się z nie tyle brakiem życzliwości, co po prostu z chamstwem, szczególnie w miejscach pracy z ludźmi, gdzie często to nie jest wina ekspedientki/kasjerki/Pani za ladą, że klientowi coś nie pasuje ;) Uśmiech to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post :)) Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)) http://ladyradzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. Bardzo fajny blog. Świetne zdjęcia :) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super razem z chłopakiem wyglądacie. tak...pasujecie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, zapraszam do mnie :) http://fashionbypaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne posty :) Jesli bedziesz miała chwilke zapraszam do mnie http://lovelyrainbowblog.blogspot.com/ dopiero zaczynam jeśli sie Tobie spodoba zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram