29 września 2014

"The versatile Blogger Award"

Hej. Dziś przychodzę do was z postem "The versatile Blogger Award", czyli siedem faktów o autorce bloga. Do tego wyzwania nominowała mnie Crazy Music , za co jej bardzo dziękuję <3

No to nie przedłużając zaczynamy ;)


1. Kocham tańczyć ! To sprawia mi ogromną przyjemność. W tańcu mogę pokazać siebie, swoje uczucia i charakter. Tańcząc zapominam o codzienności, o problemach.  Taniec pomaga mi w trudnych sytuacjach, czasem zdarza mi się nawet płakać jak tańczę, ale później czuje się lepiej ;)


2. Uwielbiam się wygłupiać, śmiać z byle czego i tak dalej. Z kim ? Najbardziej z chłopakiem i przyjaciółkami <3 To cudowne, że mogę robić głupie rzeczy (czasem bezsensowne) z bliskimi osobami i jeszcze wszyscy razem mamy z tego wielką radochę :D


3.Mam niepełnosprawnego brata, którego kocham ponad życie. Ogólnie uwielbiam spędzać z nim i innymi osobami niepełnosprawnymi. Te osoby pokazują mi jak można cieszyć się z każdej chwili i z życia. Mimo tego że nie jest im łatwo są szczęśliwi i czerpią radość z każdej chwili XD


4.Nienawidzę codziennego wstawania o 5.30 do szkoły !! ;/ Dojeżdżam do liceum do Wrocławia i codzienne jeżdżenie pociągiem jest dość uciążliwe, ale tak sobie wybrałam więc jakoś dam sobie radę. Tysiące ludzi dojeżdża codziennie do szkoły/pracy, to czemu ja miałabym nie dać rady ? ;D


5.Jestem człowiekiem SELFIE ! Kocham robić sobie zdjęcia z rąsi i nie tylko ;) Robię je zawsze i wszędzie. Mój komputer jest nimi zapełniony. A dlaczego to robię ? Żeby utrwalić radosne chwilę w moim życiu ;) Bo w każdej chwili mogę pooglądać zdjęcia na przykład z poprzedniego tygodnia/miesiąca/roku i się pośmiać z głupich min i powspominać fajny czas spędzony z bliskimi <3


6.Uwielbiam wszelkiego rodzaju czekoladę. Ogólnie kocham słodycze ;) Nie przejmuje się tym, że jak zjem tabliczkę czekolady to będę gruba czy coś takiego.. Jeju.. jestem jaka jestem , a 2 kg nic nie zmienią ;D


7.Uśmiecham się zawsze i wszędzie ;D Uważam, że trzeba iść przez życie z uśmiechem i nie przejmować się niepowodzeniami ;) "Bądź jak słońce, by ludzie tęskni­li za Twoim ser­decznym uśmiechem jak za je­go pro­mieniami, gdy pa­da deszcz."

  

Moje nominację :

 
Kamilly
Uśmiech, proszę :)
smile everyday just 
Panna-Anqa
'' Miej cierpliwość do świata '' 





To wszystko moi mili ;) Jeśli macie do mnie jakieś pytania to proszę zadawać je w komentarzach, chętnie odpowiem ;) 

2 komentarze:

  1. Wiesz, myślę że masz zajefajną osobowość. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram