17 września 2014

Inspiracje !

Heej. Jak tam mijają Wam pierwsze tygodnie szkoły ? U mnie na razie trochę dziwnie, ale to normalne przy zmianie szkoły. W końcu nowe miasto, koleżanki i koledzy, nauczyciele.  Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych dni razem z całą klasą się zintegrujemy. Obowiązki szkolne niestety zajmuję większość mojego czasu. Kartkówki, sprawdzian  W końcu sama sobie wybrałam taką szkołę. Nauka nauką, a ja dzisiaj mam dla Was post z inspiracjami i paroma cytatami ;D 






Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.



Najważniejsze w uśmiechu są śmiejące się oczy.


Ważna jest droga do celu, ale dopiero jego osiągnięcie określi kim jesteś- głupcem, czy zwycięzcą.



Kochać kogoś, to przede wszystkim pozwalać mu na to, żeby był, jaki jest.




Ludzi nie kocha się za to, że są doskonali, tylko pomimo to, że tacy nie są.


Człowiek jest odpowiedzialny nie tylko za uczucia, które ma dla innych, ale i za te, które w innych budzi.


Teraz wiem, że warto żyć. Marzyć, kochać, ciągle śnić. 


Coś nam ucieka, coś nas omija, dlatego ważna jest każda chwila.


Jest tylko jedno szczęście w życiu, kochać i być kochanym.



Moje życie to moja bajka, i to ode mnie zależy czy będzie z napisem "Happy End". 



 A co Ciebie inspiruje ?


11 komentarzy:

  1. Mnie inspiruje wiele rzeczy :) Świetny post :)
    Pytałaś o obserwacje za obserwacje , więc ty zacznij i daj mi znać na Moim blogu :)

    Zapraszam : http://www.suena18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaobserwowałam i napisałam na twoim blogu ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam, dlatego też sama taki zrobiłam XD

      Usuń
  3. Świetne inspiracje :)
    Bardzo zgadzam się z tobą ;)
    Trzeba kochać i być kochanym.
    Pozdrawiam ! forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie posty!

    _______________
    a u mnie?
    to co lubimy - klasyka w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram