26 sierpnia 2014

Ostatnie dni

Hej. Jak mijają Wam ostatnie dni wakacji ? Już wszystko do szkoły przygotowane ? Niezbyt się cieszę na powrót do szkoły, więc staram się o tym raczej nie myśleć i wykorzystać te ostatnie dni wakacji do końca :) W poprzedni weekend w moim mieście odbył się Music Camp 2 i przyjechało zagrać 3 artystów. Donatan & Cleo , Mesajah oraz NDK. Nie wiem jak wy, ale ja kocham chodzić na koncerty. Mimo tego, że podczas gdy Cleo śpiewała utwór "My Słowianie", a Donatan rozdawał kartki z autografami (którą udało mi się zdobyć) ludzie prawie mnie nie pobili i nie udusili to uważam cały festiwal za udany. A wy wolicie chodzić na koncerty czy może jednak siedzieć w domu i słuchać muzyki na słuchawkach ?





Dzisiaj natomiast byłam w kinie z chłopakiem na bardzo ciekawym filmie pt. "Dawca Pamięci". Muszę wam powiedzieć, że ten film naprawdę nas zainteresował. Co do filmów to uwielbiam oglądać je w kinie, jednak inaczej jest obejrzeć film w telewizji czy na komputerze a sali kinowej :D A wy ? Wolicie w kinie czy jednak w domu ?
 



Jutro jadę na 4 dni do Henrykowa, więc nie będę się nudzi.  A ty ? Co robisz w ostatnie dni wakacji ?

4 komentarze:

  1. Ja wole w domu, chociaż tak jak napisałaś, inaczej ogląda się go w kinie, a inaczej w domu na komputerze czy w telewizji :)

    Koszulka jest śliczna :) To u ciebie takie ciepło? :O U mnie zimno jak cholera, cały czas pada, z domu nie wychodzę :D

    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu czasem lepiej, ale jednak to.nie to samo co w kinie :) U nas pogoda jest taka sobie.. Akurat jak było ciepło to udało mi się zrobić te zdjęcia :D Dziękuje , tylko jak ją zobaczyłam to od razu wiedziałam że muszę ją mieć <3

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do pewnej zabawy. Więcej szczegółów u mnie :)

    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram